Wednesday, March 2, 2011

Baru update pasal hadiah contest, menang GA pula...

Syukur alhmadulillah, baru je tadi update pasal hadiah-hadiah contest yang menang sepanjang tahun ni. Tup-tup tengah BW dan check update dari blog-blog yang aku follow, dapat tahu aku menang tempat kedua GA anjuran Sutra Home Spa.


Memang permulaan yang baik untuk bulan Mac. Ni buat aku bersemangat nak aktif join contest dan GA ni... hehehehe.. Macam rezeki terpijak je aku rasa sebab yang ni tak salah aku based on lucky draw. Penyertaan aku pon ringkas je, buat entri letak banner je.


Nak jugak print screen ni sebagai kenangan. Orang kata, kenang-kenangan. ngeh ngeh.




Hadiah dia memang best.


Untuk 2nd Prize:

1. A box of cupcakes
2. A box of chocolate
3. A set of homespa product
4. 20% diskaun for the next transaction at Sacred Recipe or free postage sebanyak 2x utk produk homespa.. (Yang ni boleh pakai kalau nak order set homespa tu..hehehehe)


Thank you Sutra Home Spa. Semoga selalu murah rezeki :) Tak lupa, tahniah to Tiefazatie sebab menang 3rd prize dan tak lupa kepada pemenang2 lain juga.



2 comments:

Related Posts with Thumbnails