Thursday, January 2, 2014

Coretan Sepanjang 2013 ;)

Assalamualakum..


Selamat tahun baru 2014 uols :)
actually aku dah karang entry ni last day 2013 aritu.. pastu tangguh, last-last terus lupa nak publish.. tapi since aku dah penat-penat taip kan, haruslah publish jugak kan.. 
sebagai kenangan aku, coretan serba skit sepanjang tahun 2013.


Kita mulakan dengan cite holiday.. tahun 2013 sempat ke Krabi dan Bandung.. Bandung tu hasil join contest.. kira kenangan manis juga dalam dunia contest ni..







Pastu boleh kata 3-4 kali gak pergi Utara.. boleh kata cover Perak, Kedah, Penang dan Kangar sekali.. hopefully tahun ni kita buat roadtrip ke arah Selatan plak..



Bukit Kayu Hitam 




Alor Setar


Penang!!


Dari segi kerjaya.. aku dah resign kat ACI selepas 2 tahun lebih kat sana dan join company baru.. serius bila ingat cite resign macam kelakar pon ada, nak marah pon ada, nak sedih pon ada.. takpe jadikan pengajaran dan semua tu ilmu di masa depan.. tapi serius sayang nak tinggalkan ACI. kat sini banyak belajar benda baru.. tapi aku ni bukan ambitious punya orang hehe.. tapi aku ada target sendiri la.. aku punya target, nak kerja dari rumah, buat online business dan ada masa untuk family.. tu je. murni tak impian aku haha. apapon, aku suka kerja sekarang.. paling syok, 31 dec aritu, aku tetap dapat bonus, walaupon confirmation letter belum dapat.. 31 dec tu cukup 3 bulan kerja di tempat sekarang.. alhamdulillah rezeki.. kalau kita tak pernah berkira nga orang, insya Allah orang pon tak berkira dengan kita kan..


Contest plak? tahun ni rezeki tak meriah sangat sebab kemalasan yang amat haha.. tapi tetap bersyukur atas segala rezeki dalam hobi ni.. paling best menang Pandora, beg Guess dan dapat cash.. koleksi perfume pon banyak dapat.. azam tahun baru, nak merajinkan diri nak join contest dan asah skill buat slogan..


Dan bermula November, bermula la perjalanan TTC aku.. doakan aku ye korang :)) dan nak ucapkan tahniah kat kawan-kawan yang dah berjaya dalam perjalanan TTC korang..


Untuk tahun 2014, mungkin holiday di luar negara akan dibekukan dulu untuk memberi laluan kepada perkara lain yang lebih penting.. kalau boleh nak beli second house.. tapi bukan dalam masa terdekat la. insya Allah by end of this year atau next year.. insya Allah ameen..

7 comments:

  1. Syima..congrata..rezeki bercontest..moga impian utj ttc bjaya k..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awak. alhamdullilah. best ekk honeymoon... in shaa Allah awak mesti dapat ke Selatan.. kampung saya kat situ. hihi. lama tak singgah sini, awak sihat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam sheila.. saya sihat.. saya baca kat blog, awk dh pregnant.. tahniah ye.. doakan saya jugak ye :):)

      Delete
    2. alhamdullilah. terima kasih sudi singgah blog sheila. in shaa Allah sheila akan selalu doakan semoga awak dan suami dikurniakan zuriat. jangan give up ye. mudah-mudahan berbaloi menunggu lama. nanti sheila update tips sikit, hehe sheila pergi berubat. alhamdullilah dengan izin Allah.. dapat rasa perasaan indah skrg ni :)

      Delete
  3. semoga tahun 2014 ni lebih murah rezeki lagi kan... best tul menang pandora tu. Maksue sampai sekarang masih meleleh2 air liur nak pandora tapi tak kesampaian lagi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails