Friday, March 11, 2011

Spa @ Eve de Beaute - 78% off.

Semalam ada jenguk blog BabyIbu. BabyIbu actually senior aku kat Scipp. Tak sangka BabyIbu glamer gila kat dunia blog ni... hehehe... Salute you, Kak Yana!


Sebenarnya, nak cerita semalam pergi melawat BabyIbu dan terbaca entri pasal nak pergi spa tu. So, tetiba macam excited juga nak pergi hahaha.. Murah gila kot. RM36 instead of RM168. Nak lagi murah, korang masuk Milkadeal tu guna login Facebook, dapat rebet or coupon RM5. So apa macam mau try kah? hahahaha...




Aku dah ajak Eena. Nak ajak Emma, she's preggy. Rasanya, orang preggy tak boleh suka suka pergi berurut sebab urat semua tu tengah tegang. Tak elok. Kalau lepas beranak, memang digalakkan. Sori Emma. Tunggu baby lahir kita ronggeng sama-sama. Buat masa ni, ronggeng di tempat-tempat makan sudah. hehehehe..


OK, sebut pasal kupon spa murah tadi, let's me copy paste... Senang mata nak melihat.



RM36 instead of RM168 for a Jacuzzi Spa + Full Body Scrub + Hot Stone Back Massage + Aromatherapy Full Body Massage for 90 MINUTES at Eve de Beaute, The Strand [78% OFF]









Picture: taken from Milkadeal.


So kalau siapa-siap nak try, boleh click sini.


3 comments:

  1. wott..emma pregnant lagi?lincah minah ni.haha..

    ReplyDelete
  2. alamak. aku tercerite secret org ke... hihi.. nampaknya ramai x tahu..hehehe.. anak ni rezeki soul. cepat lambat keje Allah... Aku ni masih menunggu berita gembira..doa2kan aku yaaa..

    ReplyDelete
  3. tau..tp aku nk ngadu kt bini aku..mane tau die kasi green light.haha.aku doakan ko dpt kembo terus=)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails