Friday, April 6, 2012

Jom Shopping di ILuvBagIncorporation.com

Jom join Contest Blog Green Apple dengan main sponsornya, iluvbagincorporation.com.


One of the main product kat iluvbagincorporation is frollic shoes. FYI, iluvbagincorporation adalah main distributor kasut tersebut di Malaysia. Kasut ini sangat cute dan selesa dipakai.








Harganya, RM 50 for plain, RM 60 for prints & canvas. luxe & prep pula RM 80 sepasang. Murah kan? Nak free? Join la Contest Blog Green Apple :)


Dan untuk yang akan datang, jangan lupa terjah groupon sebab iluvbagincorporation akan menjual frollic shoes pada harga yang lebih murah. Dapatkan kupon Groupon untuk tawaran yang lebih menjimatkan.




Selain itu, di iluvbagincorporation juga sentiasa ada ongoing pre-order terutama produk2 dari US dan Europe. Pengunjung boleh mengisi form untuk sebarang pertanyaan kepada pemilik blog.


Di iluvbagincorporation, korang juga boleh nak jamu mata dengan macam2 produk lain, ada macam2 brand..



Victoria's Secret


 Longchamp Mary Katrantzou

Travel Exclusive


Ada banyak lagi tau, tapi apa barang semua aku nak kasi tahu, klik ILuvBagIncorporation confirm korang akan ralit, takkan berganjak tengok Coach bag, tengok Gucci, tengok LV. Harga memang berpatutan, lagi murah dari yang ada kat butik2 Malaysia ni. Memang berbaloi2... 


Cuma, untuk menambah-baik blog Kak Nurul, syima ada beberapa komen (harap kak dan datin tak terasa hati dengan komen ikhlas ni). Untuk pengetahuan Kak Nuruk dan datin, syima dah jadi pengunjung setia iluvbagincorporation sejak lebih kurang setahun lepas. So, rasanya tak salah syima nak share serba sedikit pandangan syima untuk penambah-baik blog shop ini.



  • Rasanya tak sesuai kot guna color hitam sebagai background wallpaper. Nampak tak menarik dan kusam. Bila background hitam, gambar-gambar product nampak macam serabut sebab size tak sama besar. 


  • Order form agak berserabut letak kat atas. Agak letih nak scroll ke bawah lama2 untuk tengok latest product. My suggestion, boleh letak dalam special entry untuk order form. Dan setiap kali buat entry just letak link ke entry order form tu. Senang dan jimat space. 


  • Logo dah cantik cuma header agak tak menarik (sorry i have to be honest), sebab color gelap, macam tak menonjol sebab color background sama dengan color header. Maybe logo to boleh letak kat tengah2 dan perkataan bawah logo tu bagi dok tengah2. Yang ni mungkin Kak Nurul boleh tempah kat blogger lain yang memang buat bisnes logo, header dan watermark.


  • Letak watermark untuk setiap gambar product untuk untuk lebih eksklusif. Boleh tempah juga watermark tersebut.


  • Menu button di bawah logo, rasanya perlu dikemaskini. Mungkin tukar font atau letak dalam barisan kotak, friendly-look untuk pengunjung blog klik. Sekali imbas macam biasa tak terpikir pon boleh klik untuk ke next page.


  • "About Me" widget rasanya tak sesuai diletakkan di bawah sekali. Boleh diubah diletakkan di sebelah kanan page supaya senang pengunjung nampak siapa pemilik blog. Nampak lebih friendly. Dan susunan widget kat side tu mestilah disusun mengikut kepentingan so nampak lebih teratur. Untuk testimonial, inquiries form boleh diletakkan di bawah2 skit, rasanya itu bukan keutamaan. Kak Nurul @ Datin Ummi boleh rujuk blog2 shop lain. Bukan nak meniru just nak merujuk.. 



Apapon, memang blog shop ni sangat best sebab selalu offer pelbagai barangan branded pada harga yang berpatutan. Keep up your great work!



So, tunggu apa lagi, jom jenguk iluvbagincorporation.com untuk melihat pelbagai tawaran hebat. Kenapa nak bayar lebih kalau ada yang lebih murah :)


Jangan lupa like page iluvbagincorporation di sini.





Aku dah like, korang bila lagi....




Nampak tak album2 tu semua? Apa lagi, cepat la klik ILuvBagIncorporation!


Untuk sama2 join contest yang best ini, terjah Blog Green Apple.
Hadiah memang confirm besttttt....
Tarikh tutup contest adalah pada Jumaat (6 April 2012) , 7pm.



*** pics credit to ILuvBagIncorporation facebook dan ILuvBagIncorporation website ***

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails