Monday, May 9, 2011

Last Day Kalau Nak Join My Giveaway dan Selamat Hari Ulangtahun Pertama ASAM MASIN GARAM KICAP MANIS. Semoga Asam Masin Manis Sokmoo;p

Assalamualaikum :)


Hari ni dah 9 Mei 2011, so genap la setahun usia blog kecik ni. Macam cepat gila masa berlalu kan. Mula2 berblog saja2 je untuk isi masa lapang lepas tu ingat nak jadikan blog ni tempat nak simpan segala kenangan manis pahit. at least ada catatan yang boleh dirujuk masa2 akan datang kan.


Lagi satu, masa tu (sampai la hari ni), blog sangat glamer sebagai salah satu medium nak share macam2 selain facebook dan twitter. kalau nak kira, sebelum ni aku just suka baca blog orang tapi tak pernah pulak terpikir nak create satu. tapi last year, on the same date as today, aku create satu blog personal, named ASAM MASIN GARAM KICAP MANIS. dont ask me why i chose the name.. hahaha. SPONTAN ok ;) so lepas2 ni kalau nama blog bertukar jangan terkejut.


Tapi sebenarnya, sebelum aku create blog ni, aku dah ada blog shop untuk jual serunding daging dan produk2 yusmira. lepas tu create blog shop lain jual shawl dan instant scarf. tapi sekarang gabung semua, jual produk yusmira + serunding daging + shawls + tudung dan macam2 la lagi. jemput singgah my blog shop --->> ZALFA ONLINE STORE.


Blog Zalfa tu juga pernah kejap jadi blog sementara aku join giveaway. hahaha. dah macam blog rojak pon ya. tapi sekarang aku dah ada satu lagi blog khas untuk memenuhi tuntutan kegilaan aku terhadap giveaway, contest dan lucky draw di dunia blog ni. jemput singgah kalau sudi SYIMA SUKA HADIAH. Blog ni tak sampai sebulan lagi usianya. memang baru je create.


OKlah, dah intro panjang lebar, aku nak inform yang hari ni jugak LAST DAY korang untuk join my first ever giveaway sempena this blog satu tahun. Alhamdulillah, setakat entry ni dikarang, dah ada 81 orang yang join. thank you korang ye sudi join. pastu tolong like page CÉBÉ Malaysia. Aii amat2 menghargainya ;) Thanks guys. Dan kalau sapa2 yang nak tahu apa itu Cebe, boleh rujuk entry ni. or taip Cebe kat ruang search sebelah atas kanan blog ni ya ;)


Jangan lupa join my giveaway --- 1ST GIVEAWAY BY SYIMA EMI. Today is the last day to join. sebelum pukul 12 tengah malam ni. Insya Allah esok, aku keluarkan list semua peserta yang join. for now, korang semua boleh check kat tab atas - Senarai Peserta 1st Giveaway By Syima Emi. kalau ada yang tercicir nama, boleh komen kat sini ya.


p/s: kalau suka produk tupperware, boleh klik sini untuk tahu cara nak menang hadiah best...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails