Monday, May 9, 2011

Gambar Shera Ayob & Zahiril Adzim Bertunang.

Ari tu tengok pics ayu raudhah dengan zaquan adha, ya Allah cantiknyaaaa. tapi bila tengok baju dan pelamin tunang shera ayob dengan zahiril, subhana Allah.. lagi cantik. Good job, Hatta Dolmat. yang Siti Sarah dengan Shuib kahwin pon tak secantik ni.








baju dia memang cantikssss


credits all pics to abang nara and hatta dolmat fb.


memang aku jeles tengok baju dan pelamin dia. even kaler yg dipilih pon cantik. memang 'in' untuk majlis tunang. orang sekarang, majlis tunang memang meriah kan. tak sama macam orang dulu2. masa aku tunang dulu, nenek aku yang beria nak ada pelamin jugak -- aku tak nak sebab nak jimat dan nak simple2 je. tapi nenek aku dah call siap2 orang pelamin, suh buat pelamin dan nenek aku yg bayarkan. hahaha.


congrats shera dan zahiril :) rasanya awk memang bertuah dapat zahiril. pernah korang baca blog zahiril ni? klik ZAHIRIL ADZIM. aku kenal shera ni masa dia belajar lagi, dan masa tu memang dia bercouple dengan kamal adli tu. kenal melalui gambar je sebab kawan dia kawan kepada kawan aku. complicated tak? hehe. masa tu dah terpikir, mesti diorang jadi orang glamer one day sebab dua2 cantik dan hensem. ok, bye.



1 comment:

  1. mmg meletop cun da bombb....tp...bertunang pun dh mcm ni...kalau terus nikah je kan elok...hik2

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails