Sunday, May 9, 2010

Entry pertama untuk blog

Mesti korang pelik kan kenapa blog ni nama petaibududurian.haha.
aku punya suka la,blog aku.hehe..actually, aku saja ja letak nama ni sebab..............

+

memang favourite food aku. kalo ade petai dan budu mau tambah nasi 2 pinggan. Kalau ada ikan yang dipanggang tawar lagi sodap.



Entah apa motif aku cerita semua ni. hehe.. Anyway, ni mcm pengenalan aje.
Kalau baca buku pon, page 1 mesti ada pengenalan kan atau dalam bahasa omputeh, introduction kan.

Selamat berblog semua. ;p

5 comments:

  1. Ha... tak bitau no ada blog. Hehe.

    ReplyDelete
  2. aku gatal tangan..haha. boring dok ngedap internet.gedik sebenarnye.haha

    ReplyDelete
  3. kamu sik ada blog <---betul ke aku speaking emma?

    ReplyDelete
  4. sik ada tu bkn ke tidak ada??hehe..ilmu x cukup lagi di dada ni..hahahaha

    ReplyDelete
  5. Ha tu la Syima... Haha. Brape tahun dah kawan dengan aku tak pandai lagi nih. Haha.

    Soul, kamu sik ada blog tu totally salah. Haha. Kitak sekda blog. Kalau kau nak kata Kau takde blog la... Hehe.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails