Thursday, July 4, 2013

Travel Agent??

Salam uols...


Nak tanya la skit, pernah tak korang terbaca aku ni adalah holiday agen yang jual pelbagai holiday package menarik? seingat aku la.. yang selalu aku buat just share cite holiday aku dan kasi la sikit tips yang tak seberapa tu.. 



Nak tergelak pon ada.. Aku rasayang send email kat aku ni, ingat aku jual holiday package kot hahaha. pastu siap minta kerja lagi.. adoiii... ada jugak yang email tanya package nak ke Krabi..


Tak tahu nak jawab apa.. sorry la uols, aku ni bukan agen jual segala holiday package tu.. mungkin aku ada share package2 holiday yang menarik untuk dibeli.. tapi setakat ni takde lagi tolong jual or tolong promote.. aku akui aku ada la 2,3 orang kawan yang memang kerja kat travel agency ni, malah ada yang ada travel agency sendiri tapi tak pernah try lagi service diorang.. bukan apa, selalunya awal2 aku dh book tiket flight, pastu dari semasa ke semasa aku akan survey hotel dan search apa aktiviti yang best untuk dibuat nanti.. lagipon, tempat2 yang aku pergi semuanya senang nak plan sendiri.. kadang2 yang kita plan sendiri tu lagi jimat dari amek package dari diorang unless ada promotion kaw kaw kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails