Wednesday, July 31, 2013

Murtabak Raja From Kelantan

Ini adalah entri berpelekat, for new entry sila skrol ke bawah :)

Salam uols...


First of all, SALAM RAMADHAN KAREEM from me and husband.. hari ni, saje amek leave nak bersenang lenang kat rumah, malas nak mengadap jem kat KL nuh.. hehehe.. esok confirm kena hadap jugaaa huhuhuhuu... since dah cuti, aku nak masak special skit hari ni.. ikan dah bawa keluar dari peti.. tapi tengah pikir lagi nak masak apa hahaha.. siakap tiga rasa kot.. 


OKla, sebenarnya nak promote kat uols, aku ada jual murtabak raja.. dibawa khas from Kelantan.. aku dah pernah promote kat blog ni pasal murtabak raja ni.. alhamdulillah ada permintaan.. saje up lagi entry pasal murtabak ni kot-kot ada yang mencari.. yelah sekarang kan dah bulan puasa.. mana tau nak buat makan masa berbuka ke, nak beli banyak-banyak nak sedekah kat masjid ke boleh buat moreh selepas solat terawih or nak simpan untuk raya ke..btw, ni frozen murtabak ok.. 


Ada 2 choice: ayam dan daging
Harga: RM16.00 per pc.


Cara masak: goreng atas non stick pan.. atau boleh bakar dalam microwave..  personally aku suka goreng atas non stick pan je sebab kulit tu akan jadi garing dan rangup.. tu aku letak minyak skit sebab nak bagi cepat garing dan garing tu jadi cantik.. skit je letak.. kalau yang ada kuali ajaib tu, boleh try guna juga.. 




Ini hasil selepas goreng.. rupa luaran tak cantik, tapi dalaman tu masya Allah sedapp.. hehehe.. kalau uols ada pisau khas, potong la elok2 guna pisau tu.. aku bantai pisau serba guna aku je.. sebab tu potongan tak cantik sangat..



Murtabak tadi dipakejkan sekali dengan pencicah jeruk bawang.. 


Kalau yang nak dapatkan murtabak raja ni, boleh contact aku ok.

Whatsapp/ sms : 019-9593125
Email: w.syima@gmail.com


COD area:
UPDATE: COD kat area SHAH ALAM sahaja.


Selamat Berpuasa, selamat beribadah.. sama-sama kita kumpul saham akhirat di samping mencari kebahagian di dunia.. bulan puasa bulan penuh dengan ganjaran.. 


psssstt.. serunding pon aku ada jual.. serunding daging dan ayam.. tapi aku jual setengah kilo ke atas sahaja.. kalau uols nak berniaga, nak buat hamper raya ke, sangat la sesuai.. for more details, just whatsapp or email ok.. harga dan cara penghantaran boleh dicsuss..


6 comments:

  1. wahhh bestnyaaa, selamat maju jaya dear! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq ye.. kalau nak order untuk open house nanti jgn segan2 hehehe..

      Delete
  2. Replies
    1. TQ order.. order la byk skit leh pos balik sarawak sekali.. hihii

      Delete
  3. Assalamualaikum. sodapnya! nak rasa sikit yanggg :)

    ReplyDelete
  4. Salam...
    boleh pos ke sarawak ke murtabak raja ni? teringin nak rasa huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails