Tuesday, September 25, 2012

Menang Kuiz Mingguan Dari Pusat Pungutan Zakat..

Alhamdulillah, aku menang kuiz mingguan anjuran Pusat Pungutan Zakat (PPZ) untuk week 2 dan week 7.. so semalam gigih aku ajak encik suami kesayangan pergi collect hadiah kat Taman Shamelin Perkasa. hadiah yang menang week 2 tu memang tak sempat nak ambil sebelum ni so bila menang masa week 7, terus tanya boleh ke nak redeem hadiah yang lepas hahaha.. nampaknya rezeki aku ada lagi sebab dorang masih simpan hadiah tu..



so ni la hadiah yang dimenangi, satu set (paper beg suria fm dgn paperbeg PPZ) untuk week 2, dan satu set lagi untuk week 7..

Masa collect hadiah ni, ingatkan hadiah dia sikit je sebab kuiz mingguan kan. rupa-rupanya, memang banyak.. memang puas hati la.. rasa berbaloi datang jauh, siap 'lari' kejap kuar ofic pergi ke Taman Shamelin tu.. dah la aku tak tahu jalan nak ke sana.. 


Oppsss, lupa nak tunjuk isi dalam.. 


Ada kismis tok guru (dah lama aku nak beli kismis ni last2 dapat free, alhamdulillah hehehe), ada barangan dari mustika ratu, voucher kfc, buku-buku dari PTS, tasbih digital, t-shirt dari Suria.fm dan mcm-mcm lagi, aku lupa dah.. banyak sangat.. ada yang dah bagi kat kawan..


Tak silap aku kuiz mingguan tu masih lagi berlangsung tak silap aku sampai 20 oktober ni. yang best, grand prize dia, sebuah ipad dengan galaxy tab.. idaman ramai tu..hihi..




Jomla like page Pusat Pungutan Zakat (PPZ), ada macam-macam info pasal zakat dan tak lupa, pelbagai kuiz dan contest yang menarik untuk disertai. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails