Thursday, September 6, 2012

Hasil Blogging from Nuffnang and ChurpChurp

Bulan lepas aku berjaya cashout earning dari nuffnang dan churpchurp secara berjemaah. bukan banyak pon tapi bolehlah buat beli handbag elle seketul (berapa ek harga beg elle?? hahaha). tapi aku nak simpan dulu kot buat pekasam dalam akaun pastu akan dipikirkan nak buat apa. hehehe.. 


Dua cheque sekaligus terima semalam.

Entah bila la pulak nak kumpul sampai boleh cashout lagikan. kalau nuffnang, macam lambat sikit, tapi kalau churpchurp agak cepat sikit cuma aku malas skit nak promote campaign tu semua. datang mood rajin, bukan main aku promote. datang mood malas, tak bergerak-gerak earning aku kat churpchurp tu. ala, sambil-sambil ko dok mengadap laptop ni sambil-sambil tu cari duit sikit. orang kata, sambil menyelam minum air. sekarang aku minum sikit-sikit dulu, kang banyak-banyak kembong! (korang paham? tak paham sudahh.. haha)..

Nak join churpchurp, sign up sini.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails