Saturday, September 22, 2012

Hanya Mampu Tengok Jer...

Tengok apa?


Tengok orang lain booking free seats air asia.. hahahaha tak abis-abis aku dengan air asia ni kan. actually, setiap kali air asia buat sale 10 sen ke, 90 sen ke, free seat ke.. aku memang akan jenguk dan beli tak kira la  untuk holiday ke, balik kampung ke.. dan disebabkan tiap kali sale aku memang terjah air asia, ada juga kawan-kawan or family yang minta tlg belikan.. mungkin sesetengah orang memang malas or takde masa nak mengahdap web air asia time sale kan.. sape-sape yang pernah terjah web air asia time sale memang paham la, hang je memanjang.. atau slow.. tapi takpe, aku suka je nak tolong dorang sebab kalo tak plan nak beli pon, aku akan tetap jenguk web air asia tu..hihi.. saje dok berangan nak pergi sini la, pergi sana la..kahkah..


Tapi kali ni macam tak tahu nak book ke mana dengan bajet yg terhad ni.. aku ada tengok langkawi tapi tak jadi nak book sebab kalo tahun depan adik aku kahwin, aku nak heret satu family pergi langkawi.. sebabnya bakal adik ipar orang kuala kedah, dekat dah nga jeti ke langkawi tu...hihi.. takpela, kita tunggu next sale.. hahaha..




Aku tengok mengancam jugak ticket price kali ni tapi price tu takleh nak compare 2-3 years dulu. Dulu dapat lagi RM70 return flight sorang ke Jakarta, tadi aku check harga RM92 sorang. tapi masih boleh diterima la.. murah lagi tu.. mana nak dapat harga mcm tu time lain kan..



well, uols dah book ke? pergi mana? hehehe... cepat uols, sampai esok je.. 


1 comment:

Related Posts with Thumbnails