Friday, December 16, 2011

ACI Team Building 2011

Venue: Ritz Carlton Hotel, KL
Date: 9 December 2011 (Friday)
Time: 9.00 am - 5.00 pm

My company had a teambuilding last friday. Lepas abis buat setiap task mesti  ada makan2, started with breakfast, lunch and tea break. Sebelah malam, ada dinner di Jogoya Japenese Buffet Restaurant, Starhill Gallery. Makanan dia ok la. Lagi sedap restoran jepun kat Soho, Solaris (lupa nama restoran tu apa). Tapi food dia memang banyak choice la.. mostly seafood. Aku siap bantai lobster ;) Aku tak amek gambar pon sebab malas. Semua photo ni amek dari kamera office. The best part, aku menang lucky draw dapat external hard disk 500GB. Tu je. So layan photo2 kat bawah k.


First activity that day. picit2 bahu bagi segar sikit. Kak Haida macam geli2 je tu. Kawan belakang aku tu dia picit best. Siap 'pukul-pukul' kat belakang. 










Tengah cari nombor2 untuk dapat jumlah yang diberi oleh juri.Kena dapat amount exactly sama mcm yang diminta. Semua ada, tambah tolak darab bahagi. so pandai2 la cari...hehehe.. Aku masuk kejap je dah dapat semua no yang diperlukan ;p




Had dinner at Jogoya. Semua sempoi je pakai baju masa team building tadi ;) takde tema bagai ok.





Group photo. 
Ramai gak yang tak ada ni sebab, ada yang cuti, ada yang terpaksa kerja. 
Yang melayu, Kak Hasnah dengan Azizan je tak ada. 
Apapon, memang enjoy. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails