Thursday, October 4, 2012

Nak Book Tiket Air Asia Cara Mudah dan Cepat?

Sebenarnya aku pernah tau pasal website nak cari tiket air asia murah dengan cepat ni dah lama.. lama dulu-dulu sampai aku tak ingat dah.. tapi tiap kali nak book tiket air asia time sale, senang je.. (bagi aku laa), so aku tak kisah sangat la...


Sampai la aku terbaca satu blog ni, terus aku teringat, inilah website yang aku cari tu..




Website ni memang sangat2 membantu ok di kala nak mencari tiket air asia yg paling murah. yes, cuma tiket air asia sahaja.. dan aplikasi ni masih terhad untuk booking tiket certain2 tempat sahaja je seperti Indonesia, Australia, Thailand, Jepun dan lain-lain tapi agak banyak juga la.. boleh la uols godek-godek ok. jangan malas! hahaha..


Dan aku suka sebab jimat masa nak mencari tiket murah tu. paling best, time sale lagi la jimat masa tak payah nak tunggu lama-lama...


p/s: Jom main hide and seek atau join contest pasal MRT kat sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails