Sunday, May 6, 2012

Cuti-Cuti Sabah Sempena 2nd Wedding Anniversary ;)

Alhamdulillah, selamat sampai KL semalam.


Walaupon ini kali ketiga aku ke Kota Kinabalu tapi... setiap satunya memang meninggalkan pengalaman yang berbeza-beza.


Kalau nak kira, trip ke KK ni awal sebulan dari tarikh sebenar anniversary kami.. Aku beli tiket air asia ni dah lama, time sale air asia RM3 bulan 7 tahun lepas. So paham2 la, nak beli tarikh betul2 jatuh pada tarikh anniversary tu agak susah la. Tapi sebenarnya aku memang sengaja elak beli tarikh anniversary, 9 Jun tu sebab time tu cuti sekolah. Walaupon awal sebulan, memang mood berhoneymoon tu sentiasa ada.. kahkahkah..


Nanti aku sambung cite2 best sepanjang kami kat sana. Kalau ada rezeki lagi, aku dan suami akan repeat lagi ke Sabah ni tapi mungkin ke Tawau/Sandakan pulak... Lepas tu, baru kita pergi KK balik ye bang? hehehehehe..


Sebelum tu, layan dulu gambar seketul dua dari kami ni ;p






No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails