Saturday, March 24, 2012

Sabun Fab Lavender Percuma ;)


Semalam aku on da way balik rumah, singgah Giant Bandar Kinrara sekejap nak redeem free sample 800 gram sabun Fab Lavender. Personally, aku tak pakai sabun brand ni. Kalau sabun debu, biasanya aku pakai Daia dan kalau yang cecair, aku pakai Dynamo. 


Tapi, aku tengok review ramai kat facebook Fab Malaysia cakap fab yang baru ni memang bau sedap. Terus aku excited nak cuba. Lagipon aku memang suka bau lavender. Kebetulan memang Fab Malaysia sedang buat promotion bagi free sample. So, apalagi terus isi form dan dalam masa beberapa hari pihak Fab akan send coupon online kat email dan kita print coupon. Lepas print, kena pergi redeem kat tempat yang diberitahu dalam coupon. 


So, kepada sesiapa yang nak redeem gak sabun Fab baru ni...

1. Klik  Fab Malaysia.
3. Klik Join the discussions now!
4. Klik Lovender Moments Contest.
5. Klik Join the discussion now!
5. Lepas tu akan keluar form, korang isi la details semua.
6. Nanti pihak Fab akan send e-coupon ke email kita (sila check spam folder gak sebab aku punya termasuk dalam spam folder).
7. Korang print pastu pergi la redeem kat tempat yang dinyatakan.


Ni jadual yang aku print screen dari coupon yang aku dapat tu...



Macam aku cakap awal2 tadi, aku redeem kat Giant Bandar Kinrara. Dekat je nga rumah aku.. 


P/s: uols nak minta tolong vote for me kat sini, 
https://apps.facebook.com/oralbsmilemore_my/entry.php?id=45


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails