Tuesday, March 20, 2012

Review Cite Jangan Pandang-Pandang Lakonan Zizan

Semalam aku dan hafiz berpeluang tengok pratonton cite Jangan Pandang-Pandang lakonan Zizan. Ada Kunyit ape celop dan Azhar Sulaiman. Miera Liyana pon ada. Pelakon-pelakon lain tak kenal sangat sebab pelakon baru. Tapi lakonan diorang boleh tahan laa..


Kami pergi tengok preview ni kat Sunway Piramid, anjuran majalah Media Hiburan. Tiket ni aku dapat sebab menang join contest kat fb Media Hiburan. So, dapat la tengok cite ni awal sikit dari korang semua. Yang penting, freeeee... hihi...


Bagi aku cite ni kelakar la sebab ada Zizan.. tapi pelakon2 lain macam tak best sangat. Ada jugak part2 yang terkejut. Sebab konon ada hantu tapi aku tak takut pon cuma terkejut..hahahaha.. Tak salah aku cite ni genre komedi pengembaraan.


Aku bagi 3/5 stars for this movie..



Jangan lupa cite ni akan masuk pawagam di seluruh Malaysia pada 29 Mac 2012...


3 comments:

  1. wow..dapat menang contest ke..bagus2..

    anyway, kami baru je tengok tadi, jemput baca review cite ni di Kakiwayang.com yee...=)

    ReplyDelete
  2. Jom baca pula review kami untuk filem ini : Jangan Pandang-pandang

    ReplyDelete
  3. Jom baca pula review kami untuk filem ini : Jangan Pandang-pandang

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails