Monday, February 27, 2012

Second Birthday Celebration @ Rumours, Cyberjaya


Tak plan pon nak ada second celebration tapi since our friend pon birthday dia jatuh on last Saturday, jadi kami keluar sama dan makan2. Kebetulan, Kak Shieza punya birthday pon bulan Februari - which was 14 Feb.. so, kami celebrate sama2. 3 orang sekaligus..


The entrace.. tapi masa balik baru ambil pic..



Tempat live band.. Malam kami pergi tu tak ada performance pon. Sebelum ni, diorang ada invite kumpulan Wali Band buat persembahan kat sini.





Nur Amna Amirah dan mami dia ;)  
Amna nak buat peace tapi tak pandai tapi tetap nak buat..hihi..




Dessert. 

Banana flitter kot nama dia.. atau dalam bahasa melayunya, pisang goreng. Sedappp.. tapi sebab kenyang gila makan main course, tak habis pon makan dessert ni. Pisang tu disalut dengan kelapa parut pastu goreng.. 




Aku order indonesian fried rice with sup bontot (read: sup ekor) since kedai ni Indonesian Bistro so haruslah order food yang ada indon2 punya nama..hihi. Owner dia memang Indonesian, tapi chef dia mamak/melayu/indonesian. Tapi aku lagi suka nasi goreng laki aku, siap ada petai, lupa nam apa... Minuman pula aku order Alpokat ape benda ntah.. ada avocado dengan chocolate milk. sedap :)



Air yang aku order. sorry la very bad pic sebab masa kamera dah nak habis bateri. Sebelah air aku, air kedondong dengan asam boi tapi tak sesedap kat bazar ramadhan bandar kinrara.. Memula aku nak order es teller tapi dah habis.. huhu..


Kalau korang nak datang, boleh la call dulu untuk buat reservation. Walk in pon boleh.. View kat luar restoran pon cantik.. Ada kolam renang siap dengan waterfall buatan. Aku lupa nak snap pic... sebab bateri pon dah abis. Guna kamera handphone tak clear sebab kat luar gelap. Ada lampu2 merah je.. samar2 gitu..hehehe..



Location:
Cyberview Garden Villas (Cyberview Resort), Cyberjaya

Operating Hours:
Monday - Saturday (11.00 am - 11.00 pm)

Phone:
03-83223292

Website:

Facebook:





Thank you sayang, thank you Juz.. 


Hadiah dari Kak Sha... thank you.. 
Hadiah anda memang sangat2 berjasa ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails