Wednesday, February 22, 2012

Pratonton Adnan Sempit 2 Bersama Metrowealth Pictures



credit to MIG Online


Amacam? Korang tengok trailer tu rasa macam nak pergi tengok takkkk? Kelakar takk??


Semalam aku dah pergi tengok kat TGV Sunway Piramid dengan suami tercintaaa, pra-tonton anjuran MIG. Kak Ain (kawan facebook dan geng sama2 join contest) yang sudi lantingkan kat aku 2 tiket sebab dia ada extra tiket, dia laki bini menang…


Memang terbaik la, filem memang best dan layan, serta… layanan staff MIG pon memang bagus. Makan minum pon disediakan sebelum masuk panggung tu. Nak layan movie, dibekalkan pula popcorn dan soft drink satu sorang. Terima kasih MIG, terima kasih Kak Ain..


Aku kasi 5 star untuk movie ni. Kat facebook aku kasi 4.5 star tapi sebenarnya memang nak bagi 5 star. Sebab memang terbaik wooooo.. Aku laki bini, kalau pergi tengok wayang.. kalau yang kena beli sendiri, memang akan pilih citer kelakar, baru pilih citer aksi, paling tak suka citer seram.. hehehehe.. Komedi seram ok ;)


Kalau yang part-part kelakar tu, aku bantai gelak je tak control dah sebab kalau kelakar tu memang satu panggung gelak, dengan pelakon2 sekali gelak. Opss lupa nak cakap, semua pelakon Adnan Sempit 2 – Sam, Intan Ladyana, Yana, Along Raja Lawak, Angah Raja Lawak dan lain2 memang datang. Tapi aku tak amek pon gambar nga diorang.. segannnn.. hihi.. Tapi tak pe la tengok dari jauh pon takpe.. Tak la jauh sangat, sebab sebelum tu mmg sesi beramah mesra dengan artis. Tapi aku tak de beria sangat sebab ntah laa.. segan kot. Aku tengok org lain memang sporting gila.. Lagipon kamera tertinggal kat umah.. Baik punya alasan kan.. hehehe.. Nak harap kamera telefon mmg fail.. hahaha..


Macam biasa sebelum movie start, ada bacaan doa.. semua orang tahu kot, David Teo kalau buat apa2 majlis, mesti ada bacaan doa. Pastu, ucapan dari director Adnan Sempit 2, ucapan David Teo pastu ada sesi bergambar para pelakon. Ramai jugak reporter malam tadi. Aku kenal Min sorang, editor Media Hiburan. Lain2, tak glamer..hihi.. Apapon, pantun David Teo memang terbaikkk ;)

Bawa motor tengah panas,
Terima kasih Modenas..
(Ini untuk penaja mereka, Modenas)

Mat rempit naik kuda,
Selamat menonton daa..

HAHAHAHAHA.. cara David Teo berpantun tu kelakar.. 



cer...cer korang cari mana aku dan apis? hahahaha.. 


p/s: Aku terjumpa Cik Epal dengan SS dia tapi segan laaa nak tegur. aiiii.. semua segan...hihi



2 comments:

  1. betul ke best? nk kena p tgk nih..hihi

    ReplyDelete
  2. bestnya syima..
    jeles ak mu sokmo tgk wayang free
    hihihi..apa la segan ngan artis plok..lenkali bwk sokmo cmera tu
    nk tgk jgk cite ni
    hr tu 2x tgk muvi xbest
    stress dah!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails