Friday, June 3, 2011

Sejuta Belia Di Putrajaya

Korang pergi tak hari belia di Putrajaya last weekend? cerita dah basi pon kan. hari ni baru ada masa nak bercerita. aku memula memang tak plan pon nak pergi sebab malas, panas dan ntah memang malas. tapi since apiz kena tolong kawan bos dia jaga booth Cebe, so aku pon saja la follow. lagipon apiz jaga kejap pon. pergi pon dah lambat, 3.30 kot sampai kat putrajaya.


aku jalan separuh je. banyak gak booth. orang cakap kalau datang hari sabtu lagi meriah sebab PM datang. orang pon ramai dan jalan memang sesak. nasib baik aku tak pergi hari sabtu. hahahaha.. tapi walaupon tak pergi semua, aku tak pulang dengan tangan kosong tau.. hehehe..


 hahahaha..


masa aku tengah jalan tu, ada satu produk sedang buat promosi dengan buat kuiz. kalau jawab dengan betul, dapat hamper. dan masa tu, tak ramai pon orang sebab tu aku join. hehehe.. nama produk tu, softfea. 





ada chandelier tu.... 





















ada pertunjukan payung terjun.. tapi masa aku tengok tu dah nak habis dahh...










sekian sahaja laporan saya untuk hari sejuta belia :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails