Monday, November 8, 2010

Penting ke Followers?


Bagi korang, jumlah followers penting tak?


Aku rasa depends la sebab followers tak semestinya loyal readers kan. Tapi at least dari situ kita tahu ada orang baca blog kita (walaupon kadang-kadang) as for me, aku tak pernah paksa orang follow blog aku ni. So aku anggap orang yang follow aku memang IKHLAS nak follow blog aku dan nak berkawan dengan aku (suci murni plak fikiran aku..hehehe).


Term "I dah follow you, please follow me back" memang tak ada dalam kamus aku sebab it's not me to paksa paksa orang kan. Kalau aku singgah mana mana blog, aku memang tinggal jejak (kadang-kadang tak sebab nak cepat, baca entry je). Dan kalau blog tu aku rasa menarik (menarik di sini sangat subjektif) aku akan follow. Tak kisah la dia nak follow balik ke tak. Memang aku tak kisah.


Tapi tapi aku sangat sangat tak suka kalau ada cakap kat aku "SAYA DAH FOLLOW AWAK, FOLLOW ME BACK YA". Sangat annoying ok. Serius. Kadang kadang aku layan gak permintaan orang tu tapi kadang kadang tak langsung. Macam tak ikhlas je korang buat macam tu.


Anyway, to all my followers. Today, dah cukup 100 orang. Terima kasih kerana sudi follow blog aku yang kuat merapu meraban ni.


P.S: Memang entri ni sempena 100 followers - entri syok sendiri. haha

7 comments:

  1. same la kite syima.. kak efa pon tak suke paksa org follow blog ni hehehe.. suke, follow, tak suke, takyah follow.. gegege

    ReplyDelete
  2. mmg agak annoying yg jns camtu..tapi aku x smpi ati..follow la jgk..huhu

    ReplyDelete
  3. kak efa: betol2... tp kdg2 sy follow je sebab pikir nak berkawan apa salahnya wpon cara tu x berapa nak sesuaiii...

    ReplyDelete
  4. madi @ aed: mu meme baik hati... dulu2 aku kenal.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. Bila nak follow aku ni..aku dah follow kau..

    Kahkahkah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails