Sunday, June 9, 2013

Happy 3rd Wedding Anniversary!



Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah 

Betul la jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan Allah.. no words can describe apa yang aku rasa sekarang.. 3 tahun bersama.. serius aku rasa macam baru semalam aku jadi seorang isteri.. 3 tahun ni macam-macam suka dan duka kitaorang lalui bersama.. walaupon masih berdua dan masih menanti saat-saat bergelar seorang ibu dan ayah.. semua tak jadi masalah pada kami.. kitaorang enjoy je melalui hidup berdua.. 


Lepas kami hidup bersama, baru kami sedar yang sebenarnya kami ni ada banyak perbezaan.. dan juga banyak persamaan.. paling aku sedar, encik suami ni lagi penyabar dari aku hahaha.. hidup suami isteri memang kena banyak bersabar, kena ada give and take.. tak boleh la asyik fikir diri sendiri je.. kena la pikir untuk kebaikan bersama.. 


Saya sayang awak sebab awak adalah awak..
bukan sebab awak ni hensem ke, putih ke, mata hazel ke, pandai mengayat ke..
lepas kahwin dengan awak, baru saya sedar awak ni menyempurnakan hidup saya..
dengan adanya awak, hidup saya lebih enjoy, meaningful dan paling syok awak tetap layan permintaan saya yang kadang-kadang awak pon tak larat nak layan dah hahaha..
kadang-kadang kita sekepala, kadang-kadang kita bergaduh sebab benda kecil je pon..
tapi awak masih di sebelah saya..
saya sokong awak..
awak sokong saya..


Happy 3rd wedding anniversary sayang.. 

Doa saya.. semoga jodoh kita akan berkekalan hingga ke syurga abadi..
dan kita akan dikurniakan anak-anak yang akan mendoakan kita nanti..




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails