Saturday, September 21, 2013

Kelebihan BIG Card Air Asia

Salam uols..


Saja aku nak share dengan korang pasal Big card air asia ni sebab sekarang kan ada sale free seats.. Korang dah grab ke? hehehe.. aku? masih dok pikir.. sebab harga tiket destinasi impian aku takde free seats.. masih mahal dan agak tak berbaloi.. mungkin aku tukar plan.. tengok la.. 


OK, now nak share salah satu benefit kalau korang ada Big card Air Asia ni, boleh collect point dan boleh redeem tiket flight.. Cuba korang bandingkan screen kat bawah..



Yang ni kalau book thru Big card website..
Harga tiket + taxes + fees only untuk 2 orang.. tak termasuk luggage, insurance dan makanan.. kira paling basic la..




Dan yang ni dari website Air Asia..
Date dan masa sama mcm kat atas..


Dari sini dah boleh tengok kan benefit Big card ni kan.. banyak gila beza harga tiket tu.. tapi Big point tu kena kumpul banyak2 la.. hehehe..so, kalau korang memang selalu book flite Air Asia, aku memang suggest korang apply this card. memang berbaloi la.. mmm, aku punya point? ada la 2k++ hahaha skit je.. kena kumpul banyak2 ni..



6 comments:

  1. Saya baru masuk big card... Saya tengok penerbangan ke surabaya 0 points boleh ajarkan saya mcm mana nak redeem tiket tu? Boleh ke kalau saya nak untuk 10 orang please tolong saya email: mawizura@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Tp dorg kata klu book guna bid card ade charge fee btol ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang takde processing fee kalo guna big card.

      Delete
  3. Saya baru masuk big card... Saya tengok ad penerbangan yang ke tempat yg ingin sy tuju tu 0 points. boleh ajarkan saya mcm mana nak redeem tiket tu? Please email sy cara2 nak beli camne..ni email sy linariena27@gmail.com..trima kasih

    ReplyDelete
  4. Saya baru masuk big card... Saya tengok ada penerbangan ke tempat yg sy ingin tuju tu 0 points. boleh ajarkan saya mcm mana nak redeem tiket tu? please email sy camne nak beli tiket tu..ni email sy linariena27@gmail.com..trima kasih

    ReplyDelete
  5. Sama ke dengan big loyalty nii...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails