Tuesday, November 6, 2012

Dulu Macaron, Pastu Pavlova.. Sekarang Durian Crepe...

Wah wah.. puas hati semalam dapat makan durian crepe ni. Serius sangat sedap!!! tanda seru tu... hahaha.. Untuk sapa-sapa yang suka durian, memang aku rekemen durian crepe ni. terbaik wooo... yang tak suka durian, why not give a try sebab durian dia takde la kuat mcm kita makan durian pure tu.. rasa creamy.. yummy.. terasa lagi dalam tekak ni..hehehe..



Ni beli dengan kawan, 4 ketul RM10.. ada yang aku tengok orang jual 5 ketul RM10, 6 ketul RM10.. mungkin jenis durian kot berbeza yang menentukan harga.. atau mungkin saiz dia kecik skit.. tapi memang puas hati la makan ni.. cubalah uols. ada kawan siap masuk kelas belajar pastu buat bisnes.. memang sekarang musim durian crepe kan.. sana sini durian crepe.. dulu musim macaron, semua orang nak makan macaron, pastu pavlova.. sekarang pula durian crepe.. aku rasa, durian crepe paling best sapa setuju? 


Kat sini aku share resepi durian crepe kawan baik sekolah dulu.. 

Nani memang rajin masak especially buat dessert, kuih-muih dan mak nenek kek semua.. baca blog nani rasa terliur sangat tengok masakan nani.. bila mu nok wat durian crepe ko aku nani? hahaha..


6 comments:

  1. betul tu..mmg sana sini musim durian crepes...adda pun xpernah rasa lgii...

    ReplyDelete
  2. smpai skrg xpenah mkn pavlova, xpenah mkn macaron, apatah lg durian crepe...

    ReplyDelete
  3. tengokkan resepi cm senang sgt nk wat durian crepe nih, tp kemalasan yang melanda baik beli jerk senang.. hahaahah !

    http://jalanjalan-makanmakan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @ainie yusof :

    boleh la cuba sekrg mmg ramai yg buka order.. kalau rajin, boleh cuba resepi tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  5. @Zura Lee:

    saya pon mls nak buat sendiri hihi.. bukan nak mkn byk pon.. sekadar nak merasa lebih baik beli... tp kalo pandai buat, boleh buat bisnes.. mmg laku la sis...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails