Sunday, October 10, 2010

Peristiwa 10.10.10

Tarikh 10.10.10 ni memang spesel kan. Hari ni, aku baca paper ada macam-macam berita, berita gembira dan berita sedih. Antara berita gembira yang sempat aku baca dan ambil tahu ialah Majlis Perkahwinan Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor dengan tunangnya, Dr. Halina. Grand gila majlis diorang. Mesti kamu dan kamu dah tengok dalam TV secara live kan.


Kek roket diorang. Tengok elok-elok, ada angkasawan tengok bertengek tuu..

Selain diorang, penyanyi dan pelakon Aqasha pon turut melangsungkan hari bahagia beliau hari ni, 10.10.10. Dulu aku minat tau mamat ni. Suka skodeng blog dia. Cara dia menulis aku suka.

 Kuning nya pak ngah and mak ngah ni.
 pic credits to mStar.

Dah cerita pasal berita gembira, kita cerita berita sedih plak.

Kemalangan ngeri di highway PLUS menyebabkan 12 kematian. Apa yang aku dengar dan baca, kemalangan ni melibatkan 2 bas, 3 kereta dan 1 van. Ngeri tak ngeri, cuba korang tengok gambar ni.



Nak tengok lagi gambar-gambar kemalangan tu, boleh pergi sini

P.S: 10.10.10 jugak, adik aku konvo kat UPM. Another entry okay :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails