Wednesday, September 1, 2010

Income dari Youthsays

Ingat lagi tak entri aku pasal nuffnang vs youthsays? Aku bukan nak compare-compare pon sebab dua-dua ada kelebihan dan kekurangan masing-masing kan. Mana la ada benda perfect dalam dunia ni.

Secara jujur, aku join youthsays ni setahun lebih dah. Masa tu tak aktif sangat sebab youthsays ni baru sangat-sangat. Aku start gila balik youthsays ni lepas aku kahwin, kira-kira 2 bulan yang lepas. Korang tau tak kita boleh dapat income kalau kita aktif promote kempen dan buat survey yang ada kat youthsays tu? tapi ada syarat dan cara-caranya.

Cakap pasal youthsays ni... 2 hari lepas, aku dah berjaya dapat cash earning pertama aku hasil dari buat survey dan promote kempen kat youthsays. walaupun tak dapat banyak sangat, at least ada hasil kan dok mengadap PC lama-lama.


Sekarang aku dah request cash out untuk kali ke-2. Insya Allah, next month dapat :)

4 comments:

  1. Kita nak tanya, kalau dah join Youthsays, boleh ke join nuff lagi??
    So, nanti apa akan jadi kalau kita langgan yang lain?

    ReplyDelete
  2. black _roses92: boleh je nak join dua-dua. cuma kalo kita promote dua-dua kat blog, status nuffnang akan jd ordinary.

    biasanya, YS tu saya promote kat facebook je.

    sama jugak kalo kita letak iklan lain kat blog, nuffnang akan 'merajuk' dengan kita..

    ReplyDelete
  3. mama zharfan: sikit je kak suzie.. orang lain beratus-ratus..hehe..tapi ok la rezeki raya kan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails