Tuesday, February 3, 2015

2015

Assalamualaikum :):)

Selamat tahun 2015 semua muahahahaha ;p
Dah berapa lama la bersawang blog ni.. punya pemalas mak buyonggg..
Tapi nak kata malas sebab pembawakan budak tak jugakk.
Tapi lebih kepada busy.. Busy dengan Tupperware.. boleh tak kasi alasan macam tu?
Betulllll.. aku memang busy dengan business Tupperware..
Memula konon nak suka-suka je.. sekali dah macam separuh serius (belum serius sepenuhnya sebab aku masih bekerja fulltime)..


So far alhamdulillah.. aku sihat je.. sekarang dah 34 weeks ++..
Lagi 3-4 weeks dah boleh bersalin. EDD aku ada dua.. satu 10/3/2015 dan satu lagi 13/3/2015.
Aku berharap baby akan keluar 13/3/2015 hahaha.. sebab date tu cunnn.
sebab cun, sebab birthday Apis 11/1, aku 12/2.. so kalo baby keluar 13/3.. macam ada kesinambungan kan kan.. hehe..
Apapon, aku berharap baby sihat sempurna.. janji awak (read: baby) jangan keluar awal sangat ok..
Kalo boleh ikut la salah satu EDD tu..


Tentang jantina baby.. kami dah tau :)
Mestila excited nak tau sebab excited nak shopping barang baby kan..
Aku dan Apis siap pergi scan 3D/4D. Maklumlaa first time kan..
Nanti kalo ada masa, aku akan share pengalaman scan baby tu ye. Tunggu aku betul-betul ada mood dan masa hihi.. sabar je la ya..


Akhir kata, nah kasi sekeping gambar baby..



Cam muka aku kan kan ;)



2 comments:

  1. assalamualaikum awak! yeyyy updated pun blog. heeee cute babyyyyy tak sabar sy tengok awak bersalin. take care mommy to be. muahhh sikit kat babyyyyyy :)))

    ReplyDelete
  2. alhamdulilllah
    tahniah dear.jaga diri
    in shaa Allah smga dipermudahkan hendaknya aamiin

    salam kenal :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails