Friday, January 11, 2013

Free Seats Lagi!

Salam uols..


Sorry uols masih dalam keadaan busy yang amat nak update pasal Krabi. Gambar pon banyak macam tak tahu nak pilih yang mana nak upload kat sini. Tapi takde cantik sangat gambarnye sebab kamera pon pakai compact camera biasa je lain laa uols pakai DSLR.. huhuu.. 


Apapon, aku sebenarnya just nak update dengan uols pasal Air Asia nak buat free seats lagi hehehe.. Yang 10,000 free tiket tu uols sempat rembat ke? Dengar cite macam goreng pisang panas, tengah malam dah abis.. sape-sape yang pagi baru nak booking melepas la. Tapi aku tak book pon, tahu pon dah lambat pastu bila aku tengok travel period alolooo mcm dekat sangat so nak prepare pon susah.. teringin la jugak nak ke Kuching sebab tak pernah pergi lagi.. tapi tahu pon dah lambat pastu travel period pon mcm tak best jek so aku buat dek je la.. Pada yang dapat book dan akan fly dalam masa terdekat ni, happy holiday la uols.. yang tak dapat tu, sila jengah air asia isnin ni ok.. 




Kali ni priority booking bagi kepada pemegang BIG card.. hari isnin depan ni dah boleh book.. yang mana takde kad, boleh je suh yang orang ada kad tolong book kan ok. Aku ada kad.. hehe.. kad ni mcm kad kumpul point then boleh tukar free flight hehehe.. ada sape nak minta aku tolong book kan ke? bolehh.. tapi uols kena bagi details selengkap-lengkapnya pada aku sekali dengan ongkos sekali. hehehe.. kalau tak, uols kena book hari selasa.. which is agak lambat dah sebab dalam masa sehari macam-macam boleh berlaku.. kebanyakan hot destination memang cepat habis.. uols jangan salah paham, aku bukan promote nak suh book melalui aku ok.. aku pon tolong suka-suka jek.. sambil-sambil dapat point. point tu bukan byk pon.. tapi lebih kepada seronok nak tolong orang jek.. sebelum ada kad ni pon, aku selalu je tolong orang book.. aku bukan keje Air Asia tau jangan salah paham.. hehehe... jangan salah paham niat aku ok.. haha..



Travel period from 20 Aug 2013 - 9 February 2014

Untuk harga tiket termasuk tax segala bagai harga serendah dari RM26 boleh check kat link kat bawah ni http://www.airasia.com/my/en/promotion/rr3730802.page?cid=aa015efba130115


Aku ingat nak utilise voucher RM500 yang aku baru dapat tu.. tapi tengok la kalo berbaloi aku book.. destinasi mana ek boleh pergi dengan rm250 per pax? any suggestion uols.. sape tahu boleh tak aku guna voucher tu utk AirAsiaGo ke tak? 


Ok, bye.. 
Selamat merancang percutian bajet anda untuk 2013!



2 comments:

  1. wak pon dh sampi krabi jugakk, cantik kan tuala gajah tuuu.., ekKKKee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails