Thursday, May 12, 2011

Pemenang-Pemenang Bertuah 1st Giveaway By Syima Emi adalah...

Assalamualaikum semua :)


Mesti korang semua tak sabar kan nak tahu result my giveaway kan.. hehehe.. Aku sendiri pon tak sabarrrr nak tahu sapa yang bertuah tu ;p


Sebelum aku announce sapa yang menang, firstly aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat semua peserta sebab sudi join giveaway pertama ni. walaupon hadiah dia tak gempak dapat iPad sebijik ke, blackberry seketul ke, tapi masih ramai yang sudi join. thanks oulsss.. 82 orang tu kira dah ramai for me yang first time buat giveaway ni..


Aku nak bagitahu sikit cara aku pilih pemenang ni. semalam aku dah bagitau yang aku guna list randomizer kan. masa aku pilih pemenang tu, lepas aku dah dapat seorang pemenang, aku buang link dia dari list untuk pilih pemenang seterusnya. kalau korang perasan, list randomizer akan bagitau jumlah semua list yang korang ada. so, korang perasan list peserta akan makin kurang untuk pemenang seterusnya.. korang paham ke maksud aku ni? hahaha... sori kalau cara aku explain buat korang lagi pening.. dalam erti kata lain, bila aku dah pilih pemenang pertama, untuk pilih pemenang kedua, aku buang dulu link peserta yang menang tadi baru aku randomize lagi.


ok, malas nak explain dah sebab dah tak reti nak explain.. hahahaha.. jom tengok sapa yang bertuah tu ;)



PEMENANG PERTAMA




PEMENANG KE-2




PEMENANG KE-3




PEMENANG KE-4




PEMENANG KE-5




PEMENANG KE-6



PEMENANG KE-7




Untuk pemenang pertama, kedua dan ketiga akan menang syria lycra, pemenang keempat dan kelima akan menang syria cotton dan 2 pemenang lagi akan menang shawl satu sorang. 


Tahniah kepada yang bertuah... dan kepada yang tidak menang kali ni, jangan sedih, jangan kecik hati. insya Allah akan menyusul giveaway lagi lepas ni. doa2 kan la ye aku murah rezeki. 


Dan kepada pemenang yang bertuah tuuuu ;) sila email nama, alamat dan no telefon untuk proses mengepos hadiah masing2 ya kepada w.syima [at] gmail [dot] com... lagi cepat korang bagi, lagi cepat la cheq pi posss naa. aku kumpul ketujuh2 pemenang bagi details semua baru pos eh.. 


Terima kasih semuaaa ;)


p/s: rasa best dapat bagi something kat orang lain. rasa bahagia bila dapat buat orang lain happy. alhamdulillah, syukur ya Allah atas segala nikmat dan kurniaan Mu... i'm blessed.


17 comments:

  1. TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG :)

    ReplyDelete
  2. kasi address sini je la ek

    pemenang no 2.
    Nanamrul-contest


    fauzana ismail
    no 16 lrg enggang 6
    taman keramat
    54200 KL

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah ada rezeki menang GA akak :)
    Terima kasih ye mention kat komen :)

    ReplyDelete
  4. wahhh, saya salah 1 drpd pemenang :D dh sent detail. kalau trima, bgtau k .. thanks ! ;D

    ReplyDelete
  5. tahniah joel~

    tahniah pada semua pemenang!

    ReplyDelete
  6. thanks, me dah emel..me ada buat tq entri..publish jam 8.34 pagi jap je lagi..kat blog main..

    Belog kami :Notre Belle Histoire

    Jom join :Nak menang souvenir dari Swiss? Meh join MBS Giveaway

    ReplyDelete
  7. tahniah pemenang....bestnya dpt menang tudung...

    ReplyDelete
  8. joel: hai joel. yes, saya dah receive your email. nanti semua winner dah send details, saya akan pos hadiah2 tu..buat sekaligus..hehehe.. sabar ye..

    ReplyDelete
  9. izan ishak: insya Allah, lain kali saya buat lagi mana tau jadi pemenang bertuah :)

    ReplyDelete
  10. cik puan hady: thanks ya for the entry. email pon dah terima. insya Allah bila semua dah email details saya pos. pos sekaligus. hehehehe.. ada seorg lagi winner yg tak email. saya dah komen kat entry dia tpi xde respon.. sabar yeee..

    ReplyDelete
  11. umiliza989: insya Allah kalau ada kesempatan, saya buat lg.. nanti jgn lupa join..hehehehe...

    ReplyDelete
  12. Assalam kak, xdapat add ye..
    Myra tinggal disini ye :)

    Normaira Roslan
    D1-6-2 Perumahan Kastam,
    Jalan Baru, 13600 Perai,
    Penang

    0124353088

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails