Friday, May 6, 2011

Menang Teka Teki Cute Mum..

Alhamdulillah, hari ni baru perasan yang aku menang contest teka teki cute mum. aku menang yang lucky draw. Padahal cute mum dah announce hari Rabu lepas. Macam mana la boleh tak perasan sebab boleh kata kalau aku online, tak sah kalau tak singgah blog cute mum. Mungkin masa aku singgah tu, cute mum tak announce lagi kottt... hehehehe..


Nak menang teka teki tu bukan senang gak, mula2 kena jawab dengan tepat then lepas tu baru qualified untuk dapat hadiah melalui lucky draw. memang aku godek semua entry cute mum yang pasal wayang. senang je nak godek pilih label apa ntah lupa..lepas tu kena pandai ilmu mengira..hihi..sebab Dania tengok wayang tak semestinya hari yang cute mum update entry. So, aku memang mencongak gak la... tambah tolak semua..hehehe.. akhirnya tak sia2, aku termasuk dalam list 24 orang yang meneka dengan tepat. rasanya ada dalam 50+ kot yang join teka teki ni..



Bukti namaku dicabut oleh hubby cute mum. hehehe. thanks ya ;)


Nak tahu full result, boleh tengok kat sini. Thanks cute mum dan thanks jugak dekat hubby cute mum sebab mencabut nama saya yang comel itu...hihi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails