Sunday, May 8, 2011

Celebrate Birthday Syila yg ke 23

Pagi tadi aku dengan hafiz bangun pagi2 nak pergi Giant Bandar Kinrara, nak beli barang buat spagetti. Plan nye nak celebrate birthday adik aku, Syila secara kecil-kecilan kat rumah. pastu pikir  otw balik nak singgah kat bakery shop beli kek. Masa nak sampai Giant, adik aku, Ngoh call nak join gak, awal2 tak nak join - ada hal katanya. So, dia nak sponsor kek Secret Recipe. aku suruh hafiz drop aku kat Giant dan terus pergi ambil Ngoh kat rumah dia di jalan klang lama.


Dalam sejam gitu, aku shopping apa yang penting je, barang2 nak buat spagetti dan sedikit jajan. bayar dan terus call hafiz suh datang ambil aku - tapi aku tertinggal hp kat rumah so bergegas cari public phone. pelik ke mamak surat khabar tu, bila aku tanya kat sini mana public phone...hahahaha. tapi rupanya hafiz kat kedai secret recipe lagi dengan Ngoh. orang ramai beratur nak beli kek sebab nak celebrate Mother's Day. kami je yang nak celebrate birthday. Masa orang secret recipe tu tanya nak tulis mother's day ke atas kek, Ngoh cakap "Ehhh, tak. tulis happy birthday.. hehehe".


Pastu bila hafiz dan ngoh sampai, diorang nak pergi Shah Alam pulak ambil adik aku yg sorang lagi dok belajar kat UITM. Terus gerak, 15-20 minit sampai terus balik rumah. masak2, buat air segala bagi. so hasilnya....



ok, sebenarnya bukan tulis happy birthday. HAHAHAHA.






ada spagetti, kek, rojak buah mangga, keropok, kacang, air bandung longan. semua licin kecuali kek dibantai 5 orang manusia 'giant'.. hahaha. 


SELAMAT HARI LAHIR La, yang ke 23.
Semoga murah rezeki, dan happy sokmoooo ;)


p/s: semua pic makanan je sebab kami semua dalam keadaan yang 'tidak mengizinkan' utk tontonan di sini ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails