Wednesday, May 11, 2011

Nak Update Skit Pasal Result My Giveaway tuuuu..

Seperti yang dijanjikan dalam syarat2 my giveaway, aku akan gunakan random.org untuk memilih peserta yang bertuah. tapi aku tak nak guna yang number generator tu. aku nak guna yang list randomizer tu. yang ni aku perasan bila aku pernah join contest di Malaysia Asia. dan semalam aku tengok mama zharfan pon pakai method yang sama untuk cari pemenang purse clark tu ;p so kak suzi, tak tiru2 ye ..hahahaha ;)



ni yang number generator. just letak no berapa ke no berapa pastu tekan generate.



aku nak guna yang list randomizer macam kat atas ni la. nanti aku list semua link korang kat dalam kotak mcm kat atas tu dan randomize.



Actually, benda ni sama je.. hehehe.. tapi method ni better sebab kita kena list satu2 sama ada number, nama, email ke.. kira kalau yang konvensional punya method, korang tulis satu2 nama or link tu pastu cabut satu2 kan. so, yang ni lebih praktikal sebab tak payah bazirkan kertas..hehehe..


kat web dia pon ada cakap...


List Randomizer allows you to arrange the items of a list in random order. The randomness comes from atmospheric noise, which for many purposes is better than the pseudo-random number algorithms typically used in computer programs.


Ok, to semua peserta, sabar dehhhhhh.. :)



3 comments:

  1. sedang bersabar dngn hati yg seriously nak mng .. amin amin amin kalau menang :)

    ReplyDelete
  2. komen ilang ek..
    xpe ni address saya
    menang no 2

    Nana

    fauzana ismail
    no 16 lrg enggang 6
    taman keramat
    54200 kl

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails