Thursday, March 17, 2011

Friendster Account & Album

Aku rasa macam nak tutup @ deactive je lah Friendster sebab memang jarang gilerrrr buka friendster. Kalau teringat buka, kalau tak memang bersawang je laaa. Tapi mostly memang langsung tak ingat la. Kalau buka pon, dah tak ramai yang aktif berfriendster.


Tapi sedih pula nak delete kan sebab banyak kenangan kat situ. especially pic dalam album dan juga komen-komen. Sayang sangat nak delete. Kenangan tu. Aku ni memang sentimental lebih kalau bab-bab kenangan.


Dulu masa berfriendster, aku tak suka letak dalam folder asing-asing macam kat FB. letak dalam satu album je. Dalam tu aku hentam letak je semua gambar kawan-kawan, konvo, pergi berjalan.


Opismate @ OpenSys


Dinner akhir tahun 2008 @ aku lupa kat mana tapi seingat Gardens, Midvalley..hehe









Ni open house @ OpenSys 2008. Masa ni aku sponsor buah-buah dan agar-agar kot. 


Dinner kolej kediaman 2007. @ Marriot Putrajaya





Dinner kolej juga @ Palace of the Golden Horses. 2008


 Khazanah Nasional Talk @ KL Hilton.


PD 2005.

 Dalam lif kot... 
eh, bukan masa ni emma nak try baju then kami semua 4 orang masuk nak menyibuk gak ;p


i love this pic. wpon tak clear tapi byk kenangan ;p


Banyak lagi pics dalam friendster album tu. Nanti aku share dalam entry lain la. Senang nak categorize kan. 


Akhir kata, hidup kena terus.. keep moving. Jangan give up. Insya Allah, ada jalan yang Dia tunjuk kepada kita yang sabar.



Kalau tak mampu bersedekah wang ringgit, ringankan tangan klik-klik.. hahaha...







No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails