Wednesday, March 2, 2011

Rezeki Contest

Alhamdulillah, walaupon aku ni tak aktif sangat join contest, giveaway macam Mama Zharfan, Lissa, Tiefazatie, Kak Nana (ibudamia) dan lain-lain (sekadar menyebut beberapa nama, jangan kecik hati ye, lagipon sapa la aku ni orang nak dengki kan), rezeki aku masih ada walaupun tak banyak macam diorang semua. Diorang semua memang sangat aktif. Pendek kata, apa aja contest or giveaway yang ada dalam blog (tak termasuk kat FB, website-website lain), memang diorang akan join. Tak pernah kisah pon hadiah besar ke kecik, ciput ke banyak just nak sama-sama memeriahkan dunia contest montest di alam blog kan. Selain tu, boleh menambahkan kenalan di alam maya.


Permulaan tahun baru 2011 ni macam permulaan yang baik untuk aku dalam dunia contest dan giveaway ni. Tak banyak pon menang since aku pon tak aktif sangat lagi join benda ni semua. Yang mana sempat je aku join.. Secara personal, i prefer join contest (yang pic base contest).. sebenarnya, aku ni bukan kreatif sangat pon sebab tak reti sangat guna photoshop tapi aku suka contest yang diadili secara adil, maksud aku bukan atas tiket siapa bertuah..aku ni jarang bertuah sebab tu tak suka...hahahaha.. Tapi tu dulu la, sekarang ni insya Allah kalau ada masa, aku nak cuba join semua tak kira contest ke giveaway.


Awal tahun ni, aku menang 10 GTO Pointz dari blog eyriqazz.com. Actually ni dua kali menang. 5 point x 2. Kemenangan tu atas kejayaan aku buat quote pasal duit oh duit di blog eyriqazz. Yang satu lagi lupa kenapa menang, malas nak check balik...hihi..


Selepas tu, aku menang conso prize di blog Kak Chik. Hadiah dah sampai pon. Perfume Beautiful from Estee Lauder.

Sori gambar tak clear sgttt. 


Then, dapat shawl dan pin free sebab promote Butik Alesya di blog dan facebook. Yang ni dah received pon. Cuma terperap tak try pakai lagi tapi mcm best shawl tu sebab tak payah gosok..hehehehe..




Dan latest, menang conso prize gak dalam Contest The Most Memorable Moment dekat blog Hijrah @ Ibnunaeem. Tapi yang ni belum terima lagi.. Penganjur cakap on the way :) Dapat bahan bacaan macam kat bawah. Tapi yang mana satu aku tak pasti sebab aku menang conso jeee ngeh ngeh.



Gambar cilok dari penganjur, http://ibnunaeem.blogspot.com


Setakat ni, tak pernah lagi menang besar. Aku pon tak aktif sangat join contest @ giveaway (GA) ni. Insya Allah, kena rajin-rajin kan menjoinkan diri.


Sambil sambil tu, klik la my HB hehehehe..

2 comments:

  1. Rajin rajin kan diri.. sebab hadiah kalau dapat berbaloi kan. nak nak bukannyer kite kene kuar duit ye tak

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails