Wednesday, September 19, 2012

Free Seat Air Asia

Hari ini aku berjaya tolong sorang blog reader untuk trip ke kota kinabalu next year. ramai dorang pergi dalam 15 pax semua yang pergi.. bila dah berjaya book untuk dorang aku pulak yang terlebih excited sebab aku tahu KK memang best. tak rugi kalau pergi seminggu memang banyak tempat boleh diexplore.. happy holiday ye uols walaupon lambat lagi..hikhik...




Untuk yang nak book international trip, jangan lupa start pukul 12.00 am malam ni dah boleh book ye.. aku bukan pon ape, saje ingatkan korang sebab excited lebih kalau bab-bab holiday ni.. hahaha.. aku sendiri tak book pergi mana-mana pon this time. entah nape.. hahaha.. tapi takpe awal tahun baru 2013 aku akan fly juga sebab dah book bulan 2 aritu pergi somewhere.. hihihi.. rahsia dulu ye uols.. rahsia la sangat.. dekat-dekat nak pergi riuh sekampung aku cerita.. hahaha..



amacam? mengacam tak harga tiket tu? tak sangat la kan tapi at least murah juga la kalau nak banding time-time lain.. masa free seat dan sale gini la nak grab harga murah pon. nape la air asia tak macam dulu ek? hahaha.. ade hati tu nak harga macam dulu-dulu... apapon, kita tengok esok list semua harga tiket berbaloi ke tak.. so, apa lagi, plan your 'budget' holiday nowww!! orang banyak duit takpe bila nak pergi baru book..hihi..

1 comment:

Related Posts with Thumbnails