Sunday, September 30, 2012

Metrojaya Warehouse Sale

Dalam banyak-banyak warehouse sale, aku selalu pergi metrojaya punya warehouse sale..tak pernah pon plan.. time metrojaya buat sale, time tu la aku lalu area diorang buat sale..hikhik.. selalunya kat stadium melawati shah alam, bukit jalil or area kilang2 kat shah alam.. macam jodoh, so kenala singgah alang-alang dah nampak banner besar tepi jalan kan kan ;p


Selalunya kalau pergi warehouse sale gini, aku mesti aim nak beli spender nga bra. kahkah.. time ni jela nak beli bra triumph ke, wacola ke atau mak nenek bra yang mahal tu. masa ni memang harga murah la dari biasa. bukan nak berlagak ke apa, tapi kalo bra memang aku memilih sikit sebab aku nak yang selesa. bukan aku tak pernah beli bra yang rm10 (brand apa lupa) kat jusco tu, tapi memang tak kena dengan aku dan memang rasa tak selesa sangat-sangat. so, aku memang peruntukkan special amount untuk bra (sorry la kalau ada mana-mana lelaki yg baca blog aku ni. haha).. aku pikir, dari aku buang duit beli bra yang aku tak pakai, baik aku beli yang mahal skit dan memang aku pakai dan rasa selesa. bila kita rasa selesa, kita rasa konfiden ye dokk.. hihiii..


Dan encik suami pula aku memang paksa beli boxer dia sebab memang time ni murah.. hahaha.. sejak dia kahwin nga aku, aku rasa boxer dia dah sama banyak nga spender aku.. boleh??.. hahaha.. maafkan la aku sebab asyik cite barang dalam je ni...hahaha..


ni alas kaki, rm5 satu, so bantai amek 3 sekaligus.. selipar jamban seketul rm10 kot.. pastu ada la beli sehelai sorang baju untuk adik2.. total semua RM180.70 kot.. berbaloi la jugak sebab baju budak2 memang murah.. kalau aku ada anak, mau menggila shopping kat situ.. semua cantik2.. 


ok, nak share, rabu dan khamis depan ada aeon member day kat midvalley.. ada sapa-sapa sini pergi tak? zaman aku blaja dulu kat UM, selalu la pergi.. lepas keje jarang pula pergi.. dah kahwin pon jarang..




2 comments:

  1. jrg g warehouse sale psl kat Penang nie jrg jumpa warehouse sale...idak confirm meroyan gak membeli..:-)

    ReplyDelete
  2. kat kl mmg byk warehouse sale.. tp kdg2 tu takde la murah sgt. pergi yg mana sempat dan kalau free jek. kdg2 malas juga nak bersesak2 ni.. tapi yg metrojaya ni tak sesak sgt so selesa la juga nak bershopping tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails