Friday, September 14, 2012

Stay Tuned for Something FREE!


Ape lagi, jangan lupa terjah air asia isnin ni.. dah boleh dah kalau nak cari kalendar tahun 2013 yek. yang mana nak minta tolong aku book kan pon boleh janji korang bagi segala maklumat yang diperlukan, lagi bagus bagi ongkos siap2. nak book untuk balik hometown ke?? hehe... cepat lagi pantas aku book untuk korang. hahaha ;p 


p/s: kalau ada yang nak aku tlg book kan (sebab dia bagi priority kat yang ada BIG card - orang ada big card, boleh book awal sehari), boleh komen or email kat aku full details mcm fullname, ic, date dan destinasi yg nak pergi tu. tapi pls take note, booking from today - 23 sept untuk domestic flight sementara untuk international punya start from 20-23 sept...


2 comments:

  1. syima, aku ni emma. kalau aku nak kau book kan untuk aku, boleh tak? camne? nak kena btau apa kat kau? communicate thru apa lebih senang untuk kau?

    ReplyDelete
  2. aah akak nak sewa tapi rate kat sini 1.4k.. kalau kurang pun 1.2k.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails