Wednesday, December 22, 2010

Hadiah Tudung Daripada Kak Ana

Awal bulan ni, aku ada join contest di blog Kak Ana - Cahaya Cintaku. Masa aku join tu, aku join melalui blog satu lagi.


Pemenang dipilih kalau berjaya print screen nombor visitor bertuah di blog Kak Ana iaitu 131415. Jenuh gak aku tunggu..hahaha. 2 hari kot. Saje je sambil-sambil dok mengadap laptop ni, jenguk-jenguk lah blog Kak Ana kot-kot la visitor dah mencecah angka bertuah tu.


Dipendekkan cerita, mungkin dah rezeki, aku berjaya captureeee.. hehe...



13 14 15 - the lucky no. and visitor :)


Tapi.. yang peliknya ada 7 orang yang boleh capture no tu.. hahaha.. pelik kan. Maybe ramai sangat yang dok refresh page Kak Ana terus widget tu jadi sengal.. hahaha.. Yang bestnya, semua orang dapat hadiah.. Terima kasih Kak Ana.. Tapi yang mula-mula hantar email tu memang dapat tudung Pearl Haya la. Cantik tudung tu. Tu sakan dok tunggu nak jadi visitor bertuahh.


Dan ini hadiah aku dapat. Cilok gambar dari blog Kak Ana. Tak leh nak snap gambar tudung tu yang ada kat tangan aku sekarang, kamera orang pinjam. 


Cantik kan? Aku pakai 'terletak' je. Muat je. Kain dia pon memang best. Material dia cantik.


Thank you Kak Ana!!!

2 comments:

  1. wahhhh... bestnye dpt kaler hijau.. akak sgt admirer dgn tudung tu tau.. cantek kannn..

    Alhamdulillah sbb syima suka.. ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe.. tq akak. memang suka. semua tudung2 tu cantik2.. kalau kena pilih, mau rambang mata.. thanks again akak.. murah hati nak bagi hadiah kat semua 7 org tu.. x sangka dpt tudung gakkk.. tq..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails