Thursday, June 18, 2015

Salam Ramadhan Al Mubarak 1436H

Alhamdulillah Ramadhan datang lagi..
Dan alhamdulillah kita semua masih diberi kesempatan untuk merasa nikmat Ramadhan sekali lagi.. untuk aku, ini kali pertama aku berpuasa dengan anak.. so far pagi ni ok.. tapi sebelum nak bangun sahur tu, mau 2-3 kali jugak dia terjaga..


Semalam 17 Jun 2015, Haziq dah cukup umur 3 bulan.. ragam dah banyak.. paling ketara dia dah boleh meniarap dan suka sangat meniarap bila salin pampers, memang rasa berpeluh la jugak.. tu baru 3 bulan.. dan kalo tido malam2 tetibe boleh dia nak balikkan badan dia dan tido meniarap.. mula2 dulu aku tengok dia buat macam tu cepat2 aku balikkan badan dia.. panik aku wehh.. tapi rupanya dia tido senget jugak kira boleh la bernafas tapi risau la jugak sebab kecik lagi.. so sekarang aku akan biar la dulu, monitor tengok dia ok ke tak.. sebenarnya dia dah boleh angkat kepala dan dah boleh balik semua badan kalau dah meniarap.. tapi tetap risau la.. advance sangat awak Haziq..


Salam Ramadhan semua.. especially silent reader tu.. tak sangka aku ada silent reader kahkah.. bila lama aku sepi tak update blog ada jugak yang tanya.. pastu rupa2nya apa yg aku update kat sini bermanfaat jugak kat uols ye.. siap email tanya.. dan ada jugak rupanya junior sekolah dulu yang baca.. malu akak dik oiii.. akak merapu je.. tapi kalau bermanfaat alhamdulillah.. kita share apa yang termampu.. ok, semoga Ramadhan kali ini akan membawa seribu rahmah dan keberkatan.. sama2 kita memperbaiki diri menjadi yang lebih baik..



Haziq dah beli baju raya hehehe.. advance betul mami Haziq.. excited la katakan.. jangan keji aku ok.. hahaha.. ni kopiah raya tapi macam loose skit tapi takpe ada sebulan lagi.. insya Allah muat on first raya.. hihi.. 


SALAM RAMADHAN 
Maaf kalau ada terkasar bahasa, tersilap bicara..



2 comments:

  1. Assalam syima,
    salam ramadhan & selamt berpuasa naaa


    pstt : baju anak setel beli dolu baru senang kan3

    ReplyDelete
  2. alolo comelnya dia :)
    assalamualaikum haziq .. dh nak raya haji pulakkan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails