Monday, April 16, 2012

Kuala Selangor: A perfect weekend getaway!

Kalau korang dah pernah baca post-post aku pasal #TSDayOut to Kuala Selangor, anjuran Tourism Selangor yang aku join bersama blogger2 sekitar Selangor/KL, pasti korang pon rasa teruja nak ke Kuala Selangor.





Masih segar lagi dalam ingatan aku, keenakan fresh seafood yang aku makan kat salah satu seafood restaurant kat sana.. Kalau korang nak tahu, Kuala Selangor memang mewah dengan seafood yang segar-bugar! Most of Klang Valley people will go to Kuala Selangor for seafood hunting.


Tadi secara aku tak sengaja, aku terjumpa satu deal yang sangat berbaloi kepada korang yang nak short trip ke Kuala Selangor. Siap ada firefly tour for 2 lagi... Setahu aku, sekarang untuk firefly tour, sewa satu sampan yang boleh dinaiki max 4 orang ialah RM50 (harga baru). Harga lama RM40 satu sampan.

Credit to Eyriqazz..

View masa tengok fireflies tu memang sebijik macam dalam gambar atas tu...


Kalau korang berminat, boleh tengok deal ini...


2D1N Stay at Superior Suite Inclusive of Breakfast + Welcome Drinks + Fireflies Tour for 2 Persons @ De Palma Hotel Kuala Selangor dari LivingSocial Malaysia hanya RM148.




Click SINI for the great deal... Baca T&C dia betul2, yang pasti memang berbaloi...


Memang banyak aktiviti yang korang boleh buat kat Kuala Selangor tu. Boleh rilek2, boleh shopping makanan laut dan boleh enjoy seafood yang terjamin fresh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails