Monday, December 5, 2011

Superstar Karaoke FB Page Superstar Music Challenge Lucky Draw Ceremony

Minggu lepas, dapat invitation untuk join Superstar Karaoke FB Page Superstar Music Challenge Lucky Draw Ceremony. Aku tak ingat dah bila aku join contest ni, so search2 balik rupanya contest teka lagu dengan cepat dan pantas. Masa aku dapat email tu, aku kira ada lebih 30 nama yang dia send invitation tu. Tak sangka pula pihak Superstar Karaoke ni nak buat event nak pilih pemenang yang bertuah... Aku rasa salah satu marketing strategy diorang ni nak perkenalkan pusat karaoke ni kot. Biasanya, dah tahu pemenang baru pergi redeem kan...



Event tu diadakan semalam kat Festival City Mall, Setapak. Aku tak tahu pon mana mall tu. Nasib baik before pergi, tanya Kak Nana, cakap dekat dengan JPJ Setapak je.. Sampai2 terus cari pusat karaoke tu. Dekat denga MBO. Very nice place sebab non-smoking area. Memang sesuai kalau nak family lepak2 sana. Even, aku diberitahu siap ada lagu budak2 lagi... So, kalau nak bawak anak2 pon memang sesuai.. 


Masa sampai tu, event tak start lagi. Aku dah lambat dalam 20 minit gak sebab hari Sabtu tu jalan jem je nak masuk KL. Tak tahu kenape jem gila pastu baru ingat hari tu last day perhimpunan Agong UMNO... Aku siap tertidur lagi dalam keta.. hahahaha.. Ok, dah sampai tu, register nama dan ada sedikit light refreshment untuk semua peserta terpilih. Seingat aku selain makanan dalam pic kat bawah, ada nasi goreng, bihun goreng, ayam masak apa ntah, popia.. sedappp :)







Lepas makan2, sape2 yang nak karaoke memang dialu-alukan. Aku mesti la malas nak karok. Segan den semua muka orang tak kenal kecuali laki sendiri.. hahahaha.. Takpe2, dah dapat free 1 hour voucher tu boleh redeem. Ada 2 orang yang nyanyi, sedap suara dik mesti kaki karok.. hehehehe..


Lepas tu, baru la acara yang ditunggu-tunggu bermula. hehehehe.. Sebelum tu ada final check, sapa datang sapa tak datang.. Aku rasa dalam 15 orang je kot datang.. Yang penuh tu, partner masing2 sebab memang boleh bawak kawan sorang. Aku tentu la bawa encik somi kesayangan la kan.. hahaha..


Mula2, operation manager dia tampal envelope2 putih kat dinding. Dalam tu ada hadiah2 antaranya iPad 2, iPod Nano dan free voucher.



Lepas draw, nama yang dipanggil akan ke depan ambik envelope putih macam kat bawah tu. So, sapa yang terawal nama dia panggil boleh la pilih mana2 je envelope dia nak. Apapon, ni memang rezeki masing2 kan.. Aku rasa aku orang ke-5 ke ke-6 yang dipanggil. 


Chinese girl tu sedang ambik envelope putih tu. Aku lupa aku amek yang mana. hahaha.. main amek je sebab yang aku aim dah ada orang amek.. hehehe...



Bila semua dah amek envelope tu, dalam kiraan 1-3,  boleh buka envelope tu.. hehehe..



Bila buka tu, suspen la gak bila baca ada huruf i kat depan, tengok2 iPod Nano.. alhamdulillah.. budak cina baju putih sebelah baju merah tu menang iPad 2. Menjerit dia.. hahahaha.. Aku pulak macam tak ada perasaan hahahaha.. Budak baju merah sebelah aku tu yang over excited bila dia tengok voucher aku.. hahaha.. Apiz siap ajuk2 lagi gaya budak tu masa otw balik.. Memang kelakar laaa.. hehehe..


Lepas tu, ada group photo. Sebelum balik, aku dapat lagi free 1 hour voucher. hehe.. Director Superstar Karaoke yang bagi.. Thanks Mr. Jimmy :) 


iPod Nano worth RM449 and free 1 hour voucher.

Thanks again superstar karaoke ;)

*** credit all event photos to facebook superstar karaoke***


4 comments:

  1. wahhh best tuhhhh...tp sungguh dih, kalu g nge geng² sdiri, x malu sgt nok nyanyi hihih

    ReplyDelete
  2. tu la kak eli.. kalo g nga sain2 best skit.. suara sumbang ko, x sedap ko.. ade aku kisahhh... hahahaha...

    ReplyDelete
  3. tahniah yer.. dapat ipod nono pon ok apa..

    ReplyDelete
  4. tq kak uyun @ cute mum.. insya Allah, nak cube lagi dan dapat ipad pulak mcm akak..hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails