Friday, February 11, 2011

Update Pasal Churp Churp | Latest Earning

Sebelum sebelum ni, aku pernah buat entry pasal nak buat duit dengan Churp Churp. Ada la juga kawan-kawan aku tanya pasal Churp Churp ni.. macam mana nak buat duit dengan Churp Churp ni, macam mana nak promote iklan, macam mana nak register..




Ni earning yang terbaru aku.. Baru RM19.20 kan... Tak banyak pon dan bukan la aku nak menunjuk nunjuk pon tapi sebagai rekod aku sendiri. Bukan senang tau bagi aku yang berblog suam-suam suku ni nak kumpul banyak tuuu.. tapi tak mustahil kan kalau nak cash out kali pertama. Bila entahh..haha. Dan kalau korang nak cuba apa salahnya, tak rugi pon kan...


Cara Nak Join ChurpChurp


The more, the merrier!


Jom layan entry-entry yang boleh menaikkan semangat korang berchurp-churp:


Be Part of ChurpChurp Today!| 7 Reasons Why You Should Join ChurpChurp

Buat Duit dengan Twitter via ChurpChurp

Kenapa ChurpChurp?

My First Cheque From ChurpChurp



2 comments:

  1. yg penting kena rajin +gigih

    mcm Hearbeat gaklah--kena rajin promo :)

    ReplyDelete
  2. hehehe yer betul..liya baru join blogger ni.. pn syima.. nak tny, cane nak baut link dalam entry kita.. Cth : pn syima terus bg link utk cara buat duit dgn churp churp tu?

    sharing is caring.. tq

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails