Tuesday, February 15, 2011

CONTEST: SHOWING YOUR LOVE



Anjuran: Unique Momma

Sponsor: Kufi Shoppe

Closing Date: 15 February 2011





My favourite LOVE message:


Love cannot been seen or even touched 
but can be felt with the heart.



My favourite LOVE movie: 



P.S I Love You


My favourite LOVE song:



Because You Loved Me - Celine Dion


 "SHOWING YOUR LOVE"


16 tahun yang lalu...


Ini adalah salah satu dari koleksi gambar raya yang sangat-sangat aku sayang..
Aku sayang gila adik-adik aku. Kami lima beradik semuanya. Aku harap ikatan adik beradik yang teguh ni akan berkekalan sampai bila-bila walaupon masing-masing dah bekerja dan dah ada family sendiri. Aku selalu pesan kat adik-adik aku,

"Walau macam mana sakit hati, bergaduh ke kita adik beradik, jangan sesekali simpan dalam hati dan berdendam.. sebab one day, bila kita susah, kita akan tetap cari adik beradik kita.. kita akan share susah senang bersama.. "

Setelah beberapa peristiwa yang berlaku sejak beberapa tahun sebelum ni, hubungan kami semakin utuh. Bak kata pepatah, cubit paha kanan, paha kiri terasa jua. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahNya. Aku selalu mendoakan agar Ngah, Nik, Kak Chek dan Adik akan sentiasa bersama aku tak kira susah senang.

 

 Let's me introduce the sponsor of this Showing Your Love Contest



4 Qul: Al-Kaafiruun, Al-Ikhlas, Al-Falaq n An-Naas


What a nice combination and design rite rite.. and the colour.. very creative!


And the most important part, I feel really impress how this design can fit your living room, your meeting and also your dining room as pictures below.



I love this design very very muchhh. Red and Black. Wow!


credit all photos to Kufi Shoppe.

1 comment:

Related Posts with Thumbnails