Thursday, February 10, 2011

Entry Sedih: Kenapa Aku Tak Boleh View Dashboard. Nak Tengok Updated Blog Semua Tak Boleh.

As salam semua.

Aku ada masalah ni.. bukan masalah besar pon tapi masalah ni menyebabkan aku rasa tak best..

Masalah aku sekarang aku tak boleh nak view atau buka Dashboard.. nak tengok blog-blog yang update pon susah. Aku singgah blog-blog yang berupdate base on blog list yang ada kat blog aku je la. Sebab tak semua blog yang aku follow aku ingat... Tak suka laaa..


 Dashboard ni la aku tak leh klik, dah berminggu minggu dahhh..


Ada sapa sapa yang berproblem macam aku tak?


Even kalau nak buka blog melalui www.blogger.com pon tak dapat. Biasanya kalau nak buat entry baru or nak approve komen, aku akan klik kat link yang ada kat atas blog tu la. Yang new post, design dan signout semua tu. Seksa betul.

 Ni error yang aku dapat bila login blogger.com tu atau klik dashboard.



Korang tau tak macam mana nak solve? Anyone pls help me. Tolong saya... plsssssss.


Jangan  lupa klik my HB. ngeh ngeh


3 comments:

  1. Koi kala kene gini koi tutup je laptop.Buat sakit kepale je mikir.

    ReplyDelete
  2. draft.blogger.com

    guna link ni x?dah try chrome,opera,IE & mozilla?

    tanda kena beli pc baru.

    ReplyDelete
  3. siannya blogger.com memang sewel sometimes

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails