Wednesday, January 19, 2011

Suatu Ketika Dulu…..1st Contest Bersama Annurkasehcollections



Due Date: 28 February 2011


Ini gambar yang dipertaruhkan...





suatu ketika dulu………….


  • Aku rindu geng aku, Chepah, Fazah, Zack, Ila, Yus..
  • Rindu kat Zarith @ Yeh @ Yah, kawan baik dari sekolah rendah - menengah.
  • Rindu budak kelas 1-3 Hajar dan 4-5 Fatimah.
  • Rindu dorm D1-1, D2-2 dan A2-4
  • Rindu kakak-kakak senior 1998/1999
  • Rindu kat Suhaila, Aini dan Niza.. walaupon kita tak geng tapi kita kawan rapat sangat dulu-dulu. Ingat takkk?
  • Aku rindu program mentor-mentee. 
  • Aku rindu program usrah kat musalla Rabiatul Adawiyah
  • Aku rindu nak makan durian beramai-ramai. Siap ada program durian-thon lagi.
  • Aku rindu nak makan maggi dalam cebok.. hihi
  • Aku rindu nak laung-laung kat budak suruh masuk dorm ready nak baca al-Mulk ramai-ramai sebelum tidur.
  • Rindu nak jogging pagi-pagi hari minggu.
  • Rindu nasi lemak dan mee goreng lepas prep malam.
  • Rindu nak study dekat tangga tgh-tgh malam. Siap bentang tikar tu.. hihi
  • Rindu kat adik-adik junior... serius rindu sebab kitaorg kan senior yang baikkk kan, kannn..
  • Rindu nak buli pakcik-pakcik (actually abang-abang tapi saja je kita org pakcik..hihi) dewan makan. 
  • Rindu nak makan pecal makcik dewan makan. Memang sedap.. sampai hari ni aku tak pernah rasa pecal kat tempat lain sesedap pecal dewan makan sekolah aku dulu.
  • Rindu segala-galanya pasal SCIPP....

Kalau nak senarai semua, aku rasa mau esok baru habis..


Aku nak ucapkan terima kasih kat annurkasehcollections sebab sudi buat contest menarik ni. Sedikit sebanyak terubat rindu aku kat kawan-kawan sekolah dulu.


Kalau nak join, klik kat sini.

3 comments:

  1. rindu nak belajar balik dengan kawan2 dulu !!.huhu

    ReplyDelete
  2. salam ukhwah..
    10q sudi join..

    LULUS!

    dok asramani mmg mgundg byk memori pahit manisnyakan..zmn dulu2 yg xmungkin kn berulg kembali..tapi tetap akn mekar dhati utk selamanya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails