Sunday, January 16, 2011

Cosmopolitan, My Fav Mag. Motifff??

Malam ni lepak rumah without do apa-apa pon. So layan internet dan also my magazines yang bertimbun tu. Aku kalau dah boring tahap hampagasss memang akan online ataupon belek semua mags aku yang lama. Yang latest haruslah khatam dah.


Every month, memang aku wajib beli 2-3 mags. Dan antara mags yang aku suka sgt beli ialah Cosmopolitan, Cleo, Eh!, In Trend dan latest, GLAM. GLAM baru je berjinak-jinak.. Tapi kali ni just nak share semua cover Cosmopolitan Malaysia 2010.. Motipp?? Hahaha.. Maklum lah bila dah boring, apa lagi buka la web Cosmo ni... Layannnnn ajeee...














Saje je letakk sebab dorang ni lawa-lawa.. Sekadar cuci mata malam-malam ni..


Memang aku suka sangat Cosmopolitan ni. Byk kenangan manis org cakap. Dan selalu jugak aku join contest-montest dalam tu... ada la jugak menang... Habis semua koleksi poskad aku buat tampal borang peraduan tuu.. hihihi.. Ada sapa-sapa nak bagi poskad kat aku takk? hehehe...


Pernah menang set Sloggi 2 kali (bra dan panties), baucer Bella Skincare worth RM500.. Masih tak guna sebab ntahhh la.. aku dah pergi.. aku dapat baucer buat treatment buang bulu ketiak tapi kalau nak bagi permenant kena buat beberapa kali la.. tak la harganya RM500 je kannn... Pastu pernah dapat tiket wayang free, dapat barang ekslusif dari filem The Shopaholic tu...


Korang pernah tak baca mag ni? Harga murah je, RM5.50. Biasanya, aku beli package terus, Cleo, In Trend dan Eh!.... Kadang-kadang suka gak melayan URTV dengan Media Hiburan... Hahahaha... Aku ingat nak subscribe je terus senang dia hantar rumah cuma aku nak tahu dia just letak dlm peti surat atau akan bagi kat tangan haa?... Maklum lah rumah den bukan rumah teres. Peti surat pon cinonettt je..


Okkkk... selamat malam.. daaa


*** Credits all photos to Cosmopolitan Malaysia.

1 comment:

  1. akak pun collect cosmo ngan intrend,.. Eh! jarang2 pulak beli, tgk cover ngan content jugak..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails