Friday, September 20, 2013

The Malaysian Women's Weekly Reader Panel July 2013

Salam...


Sape kat sini suka baca magazine The Malaysian Women's Weekly? aku suka gak beli.. ada juga lupa beli sebab every month memang lebih RM50 aku berhabis beli pelbagai magazines.. cuma sekarang dah makin kurang.. cuma beli yang betul2 menarik kat mata aku je.. of cos la muka depan tu yang jadi daya menarik kan.. hehehe..


Anyway nak share dengan uols yang aku terpilih sebagai The Malaysian Women's Weekly Reader Panel untuk bulan Julai 2013.. boleh plak bulan tu aku lupa nak beli magazine tu.. masa tu bulan posa so mood nak membeli ke lautttt sikit hahaha.. tup2 dapat email dari Blu Inc cakap aku terpilih.. 




Dan as token, dapatla 2 biji beg Gin & Jacqie macam kat bawah worth RM147..




Thanks The Malaysian Women's Weekly!!
and Thanks to Kak Kelly for the photos..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails