Thursday, July 25, 2013

Puasa Day 14 - Kengsom Ikan Siakap

Selasa lepas nak pergi hantar murtabak yang diorder oleh kawan adik-adik aku.. hantar kat adik aku je, nanti adik aku pass kat diorang.. so, lepas kerja terus aku direct pergi umah adik kat Salak Selatan.. sangat dekat la dengan tempat on-site support aku ni.. 


So dah alang-alang nak pergi anta murtabak, aku ajakla encik suami buka posa kat sana terusla.. haha.. sebab dekat kan dengan tempat aku kan.. sebelum tu encik suami pergi ambil dulu stok murtabak tu dengan pembekal kami dan terus ke Salak Selatan.. time balik, balik asing-asing hehehe..


Kitaorang masak sama-sama..


Kitaorang masak kengsom ikan siakap.


Ok kalau sape-sape nak try, boleh amek resepi kengsom atau asam pedas Thai ni kat SINI.






Ayam goreng tepung




Lauk berbuka hari tu.. alhamdulillah kenyang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails