Friday, January 25, 2013

Free Seat Air Asia Ke Mana Kita...

Nanti kita sambung next entry ek pasal Krabi tu.. bukan apa, malas nak resize gambar tu semua.. aku memang dah malas nak edit.. just resize pastu letak watermark skit terus upload.. lantak laa gambar tu cantik ke tak.. lagipon iols pakai compact camera biasa je buka DSLR bagai.. kualitinya ala kadar je la.. janji ada kenangan hehehe..


Sebenarnya nak cite pasal Air Asia ada buat free seats sale baru-baru ni. Uols ada book pergi mana-mana tak? Aku? hehehe.. aku dah berjaya menggunakan e-gift voucer Air Asia yang aku dapat tu dengan jayanya hehehhe ;) Memula aku nak cari tempat yang berbaloi dengan voucher value RM500 aku tu.. Kalau boleh taknak kurang RM500, tapi taknak lebih dari RM550.. 


Memula berangan nak ke Boracay Island tapi banyak benda plak nak kena pikir.. Ala..kalau ouls ada tengok Destinasi Cinta kat Astro tu tau la Boracay Island ni yang Mizz Nina dan Noh pergi tu.. hehehe.. Yang masalahnya dari KL takde fly terus ke Boracay.. yang ada ke Clark dulu pastu baru ke Kalibo, getaway nak ke Boracay.. Banyak benda nak study tu mcm mana nak ke sana.. Kalau nak kira, memang cukup RM500 round trip for 2 pax from KL to Clark to Kalibo.. Pendek kata, kena buat research dulu kalau nak ke sana, unless nak fly dengan Cebu Pacific.. dengan Cebu ada direct flight.. So, setelah ditambah tolak aku book ke......



Biarlah rahsia.. hehe.. tunggu bulan 10 baru uols tau ok hehe


Harga tiket pergi balik untuk 2 orang RM380.. aku pon apa lagi terus book sekali dengan luggage dan makanan atas flight nanti. So total RM501 :) RM1 tu pakai guna maybank2u je.. settle semua.. Selain tu, aku book jugak untuk balik kampung raya haji nanti. yang tu RM55 je round trip untuk sorang.. semoga plan ni akan berjalan lancar la.. risiko jugak book awal-awal ni kan.. tapi nak buat macam mana, cara ni je nak dapatkan tiket murah kan.. 


Yang mana tak sempat beli tu, aku rasa lepas-lepas ni Air Asia akan buat sale lagi, don't worry la.. yang penting kena menabung dari sekarang la.. kalau duit berkepuk, baru best skit nak berholiday ni.. tak salah nak berjimat, tapi biar kena pada tempat la.. apapon.. selain berholiday ni tetap ada niat aku dan suami nak ke tempat suci tu.. insha Allah.. semoga Allah permudahkan semua.. uols doakan ye..


Ok, bye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails