Tuesday, October 9, 2012

Malam Pratonton Aku Terima Nikahnya


Aku menang 2 tiket pratonton cite Aku Terima Nikahnya Dari MIG Online. So.. semalam pergi la kitaorang ke TGV Sunway Piramid.. kalau MIG punya pratonton memang selalunya buat kat sunway piramid..

credit to MIG Online

Yang best pratonton MIG ni selalunya memang ada makan-makan. Macam semalam makan nasi minyak, ayam masak pedas, dalca, buah, siap ada kuih-muih lagi. memang kenyang sangat.. pastu masuk dalam wayang tu plak, tiap-tiap orang dapat air dengan popcorn lagi. terbaik la MIG punya layanan.. setakat ni, memang MIG yang terbaik dalam buat event macam ni. tak kedekut, makanan banyak.. paling penting staff MIG memang helpful dan mmg bagi layanan yang baik..



sorry la yob, gambar tu tak cantik pon. aku amek dari kejauhan jek. hahaha.. aku memang jenis segan skit nak g minta bergambar.. kalau korang nak tengok gambar2 lain yang cun, boleh pergi page MIG Online atau kat website MIG.


ok la, pasal cite aku terima nikahnya pula, cite dia pasal Arlisa (Nora Danish) dan Johan (Adi Putra) yang kahwin suka sama suka dan awalnya hidup bahagia.. hinggalah satu hari tu, Johan ditimpa kecelakaan jalan raya masa tengah jogging. Akibat kemalangan tu, Johan koma dan sebulan lepas tu baru sedar. Tapi sayangnya, Johan tak kenal isteri sendiri. So start hari itu, bermula pelbagai dugaan dan cabaran Arlisa nak cuba pulihkan suami dia supaya ingat semula kenangan mereka.


Komen aku, cite ni memang tak boleh nak lawan dengan cite Ombak Rindu.. banyak lagi kot pengarah dia kena perbaiki. skrip pon kadang2 macam tak kena. Ada tu patutnya, penonton patut sedih, tapi dah jadi kelakar la plak sebab penggunaan ayat macam tak kena jek. tapi komen aku ikhlas ok. kang ada plak spy MIG or peminat nora danish nga adi putra marah aku..hikhik..


Apapon, cite ni boleh layan la. aku kasi 3 bintang ok.


p/s: Pengalaman sekali seumur hidup...

6 comments:

  1. 3 bintang aje? kiranya cite nih biasa2 aje la yer? hihi

    ReplyDelete
  2. yes, mizz erma.. for me biasa2 je la.. sebab rasanya gandingan mereka dlm drama tentang dhia lagi best..

    ReplyDelete
  3. syoknyer..siap dpt makan2 ag tue..:-)

    ReplyDelete
  4. @gieyana: aah kak gie, kalau MIG buat pratonton memang dia akan bagi makan2.. mmg best la.. tapi segan la plak nak snap gambar makanan tu semua sebab ramai org..hikhik...

    ReplyDelete
  5. @Mama Zharfan: ND comei sgt dalam cite ni.. sweet sgt..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails